· Work with brand (Kubo, Come Home and others coming brands) and Shared service (Logistics, Merchandise, Store Design & Brand Development, Finance) in developing training activities, initiatives and plan to deliver business needs
· Plan and manage effectively training budget
· Review and update training policy and procedures in line with updated requirements and practices
· Manage and coach the training team to deliver training activities effectively.
Training Activities
· Develop a training curriculum and annual training plan (including soft skills and English training for all levels) based on business needs and learning need analysis
· Manage to ensure effective training plan implementation, including review of program design & delivery, action plan follow up, evaluation, measurement, etc
· Provide training programs to support performance management, including performance system and process awareness, feedback & coaching training, etc
· Prepare and conduct training & follow up within required timeline.
· Coordinate in developing an in-house Trainer pool to deliver in-house programs
· Periodically review and update onboard program to enhance effective new hires orientation
· Develop a Learning Management System & Career Path to keep track and manage employee's growth and their learning & development journey from onboarding through ongoing development.
· E-learning Platform Management, develop learning contents and follow up activities on e-learning platform, keep it updated and interactive.
· Build training procedures, manual and policies to enhance training quality.
· Monthly reporting and Analysis
Development Activities
· Coordinate in designing & delivering talent development solutions to different talent groups
Employee Engagement activities
· Participate in HR projects which support enhancing company values, branding and engagement
· Develop and deliver the organization's internal communication to promote employee satisfaction & increase levels of employee engagement.
Employer Branding
· Implement Employer Branding plan according to defined EVP to drive recruitment strategy to attract, engage, and onboard potential employees for Home&Entertainment
· Work with relevant stakeholders to create innovative, aspirational, and relevant content for our target audiences on different platforms (Linkedin, Facebook, Tiktok, etc.)
· Encourage employee to be the employee ambassador.
· Other tasks assigned by Managers.
· Monitor performance indicators achieved from communication activities on social media platforms and propose ideas to accelerate outcome.
· Monthly reporting and AnalysisFunctional knowledge & experience:
· At least 3 to 5 years in Training & Development or equivalent
· Preferably experienced employee specialized in retail management or equivalent
Functional skill:
· Current knowledge of effective training & development methods
· Good Presentation Skills
· Strong interpersonal and organizational skills
· Excellent English written and oral communication and translation skills
· Strong project management and process development skills
· Highly computer literate with proficiency in MS Office, and related training design tools
Good consultative, organizing and influencing skills
· Confident & dynamic public speaker, able to communicate and interact effectively with all levels.
· Familiarity with e-learning platforms and practices
Other skills:
· Work well under high pressure and deadline oriented.
· Detail oriented, analytical, and inquisitive
· Ability to work independently and with others
· Extremely organized with strong time-management skill.Máy tính xách tay
Bảo hiểm
Phụ cấp
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Chế độ nghỉ phép
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)