Các phòng ban đang tuyển dụng tại CMC Telecom

Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Ngân hàng
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất
Xây dựng
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 02/03/2025 12:38
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
CHUYÊN VIÊN KINH DOANH/ SALES EXECUTIVE (F&B)
CMC Telecom 2.9★
23 đánh giá 101 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.

The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.

PRIMARY DUTIES

Host

• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.

• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.

• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.

• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.

• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.

• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.

• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.

• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.

Admin – Support B2B Channels

• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.

• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.

• Monitor stock availability for sales and demonstrations.

• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.

• Maintain and update customer databases and internal records.

• Provide administrative support and assist with internal and external coordination

Quyền lợi được hưởng

‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)

‒ Sales incentives monthly if reach the target

‒ 5 days per week

‒ SHUI in full, based on the gross salary

‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

‒ Training opportunities

‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

‒ Annual salary review

‒ Yearly health check

‒ Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.

• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.

• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.

• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.

• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.

• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.

• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

2.9
23 review

27/01/2020
PHP Developer tại Hà Nội

Môi trươngf làm việc hòa đồng vui vẻ với đồng nghiệp (ID)

01/04/2020
PHP Developer tại Hà Nội

Môi trường vật chất tốt, môi trường tinh thần chưa tốt (IT)

01/01/2023
PHP Developer tại Hà Nội

Lương ổn, sếp tốt, môi trường làm việc tốt (IT)

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo