Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Bán lẻ / Bán sỉ
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật

Việc làm Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Cập nhật 18/02/2025 23:12
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)
O2O Channel Supervisor (Tik Tok)
Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)
123 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Summary:

This role plays a pivotal part in managing and optimizing digital performance across Tiktok Shop, executed by external partners.

Reporting directly to the O2O Operations Manager, the role emphasizes tracking and analyzing digital performance metrics, while also overseeing essential tasks like budget management, content strategy, process optimization, and team coordination. The candidate will work closely with various stakeholders to ensure successful execution of commercial plans and sustained digital growth.

· Reporting directly to: O2O Operations Manager

· High frequency of interaction: External Partners, Livestream Team, Cross Function.

· Working location: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, District 11, HCM

1. Commercial Planning:

· Develop monthly commercial plans to drive revenue on TikTok Shop

· Create, adjust, and align realistic plans with stakeholders (CLPs, Tiktok, Sales team, brand team, O2O team…)

· Generate new ideas for growth and implement A/B testing strategies.

· Propose budget needed to realize commercial Growth plan across different Brands and take feedback to adjust from O2O Operations Manager, Brand team, Agency, Platform.

2. Execution

· Oversee daily operations, resource management, and ensure smooth execution.

  • Leverage key tools, stay updated on channel algorithms and enhancements, master tactics, and implement changes to optimize performance and drive continuous improvement.
  • Identify problems and risk blocking execution speed, inform O2O Operations Manager and suggest solutions.

3. Stakeholder Management

· Ensure alignment on commercial plans and execution updates.

· Review performance to engage key stakeholders (Sales, Customer Marketing, Marketing).

· Manage people & be aware team's pressure and capacity to realign and motivate people around and within team.

4. Tech Automation

· Optimize user journeys and key touchpoints.

· Automate campaigns & always-on sales performance.

· Contribute to scaling CLPs on TikTok and Facebook.

5. Process

· Design, develop, and refine SOPs for channel management.

6. Content

· Provide direction for organic and paid content strategies.

· Coordinate content requirements with the Content Lead.

7. Team management

Oversee Assistant Streamer team and act as the key liaison with the O2O Operations Manager, providing timely updates by consolidating team responses.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM EDUCATION REQUIRED

-        Bachelor’s Degree or above

Education & experience:

·       Completed bachelor’s degree in marketing/economics/business management or related field.

·       3+ years of experience in digital marketing / campaign execution on social media platform, especially on Tiktok Shop or Facebook is preferred.

·       Experience in FMCG, Nutrition, or Online/Offline channel management is a plus.

Language skill:

·       Intermediate English proficiency

Computer skill:

·       Proficient in MS Office

Core Trait/Behavior Requirement

·       Excellent written and verbal communication skills with strong interpersonal and presentation abilities.

·       Self-driven, proactive, and committed to continuous improvement.

·       Highly adaptable, with a strong ability to deliver timely and accurate results.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 11, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)
Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC) là nhà phân phối và bán lẻ độc quyền của các thương hiệu thời trang & mỹ phẩm cao cấp nổi tiếng tại Việt Nam như ARMANI, BALLY, BURBERRY, CARTIER, FERRAGAMO, MCM, PAUL & SHARK, ROLEX, VERSACE,.... tại các trung tâm mua sắm lớn nhất TP.HCM City (Diamond Plaza, Rex Arcade, Sai Gon Center, Landmark 81) và tại Hà Nội (Tràng Tiền Plaza, Lotte Plaza).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, …. theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Liên hoan cuối tháng thường xuyên 
  • Teambuilding, gala dinner
  • Các trò chơi giải trí

Lịch sử thành lập

  • Công ty TNHH Thời trang và Mỹ phẩm Duy Anh DAFC, là một công ty thành viên của tập đoàn Liên Thái Bình Dương, được thành lập vào năm 2005. DAFC là nhà phân phối của những thương hiệu nổi tiếng hàng đầu thế giới.

Mission

  • Với kiến thức về khách hàng và thị trường của mình, DAFC tự hào vì luôn tiên phong trong ngành. Chúng tôi cung cấp trải nghiệm mua sắm tinh tế và độc quyền, dịch vụ khách hàng hoàn hảo.

Những nghề phổ biến tại Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Bạn làm việc tại Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Click để đánh giá