Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
- To ensure an effective replenishment that complies with company standards & policies
- To be responsible for the stockrooms organization (complying with standards, layout, efficiency)
- Responsible for RFID (Radio Frequency Identification) and its devices (PDA's and iPods, a good 25R), practices and routine and works alongside with the Commercial team.
- Responsible for planning stockroom initiatives to come up with solutions to overcome capacity issues
- To manage delivery productivity in line with Company targets.
- To manage and oversee the complete delivery process across all the sections of Stores.
- To support the management team following the sale preparation plan to achieve targets set.
Team Management:
- To lead and keep a high level of motivation within the department
- To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members
- To assist in the development and retention of an effective team
- To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc.,)
Customer Service:
- To ensure the Operation Assistant teams are fully trained
- To participate in performance reviews for subordinates
- Effective, consistent and regular communication with Division Head of Store operations.
- To ensure team schedules are followed up to respect coverage planned.
Health and Safety:
- To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the back of house
- To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and Company procedures to overcome them
- To promote work routines and environment to enhance the welfare of the Teams.
- To actively communicate with the General Services team to ensure maintenance issues are reported and incidences reported until sorted
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
- Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
- Strong communication, problem-solving, and team management skills.
- Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
- Be trained in a professional environment.
- Opportunities to develop career path in fashion retail.
- Monthly commission bonus.
- Annual performance bonus.
- Employee Discount.
- Parking Allowance.
- 13th month salary.
- 12 annual leave/year.
- Social insurance.
Công ty Dalat Hasfarm là Công ty 100% vốn nước ngoài phát triển bền vững từ năm 1994. Công ty chuyên sản xuất và xuất khẩu Hoa và Cây Giống lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á. Hiện có gần 350 ha nhà kính tại Tỉnh Lâm Đồng (TP. Đà Lạt, Đơn Dương, và Lâm Hà), với 4 trung tâm phân phối, 17 cửa hàng hoa, với trên 100 gian hàng hoa tại các siêu thị trên toàn quốc. Công ty Dalat Hasfarm luôn xem người lao động là tài sản quí giá nhất của công ty, vì vậy Công ty luôn cố gắng đem lại những quyền lợi, phúc lợi tốt nhất có thể cho người lao động.
Công ty Dalat Hasfarm cam kết thực hiện 3 điều cho người lao động là:
1. Tạo môi trường làm việc an toàn và thân thiện.
2. Tạo cơ hội học tập và thăng tiến.
3. Đảm bảo thu nhập cạnh tranh và ổn định.
Công nhân viên Công ty Dalat Hasfarm luôn được:
1. Nhận xét, đánh giá, và hướng dẫn để hoàn thành tốt công việc.
2. Tạo điều kiện phát huy năng lực và hoàn thành tốt các mục tiêu trong công việc và sự nghiệp.
3. Được khuyến khích thảo luận với cấp trên về mong muốn trong công việc và các cơ hội phát triển nghề nghiệp.
4. Được tham gia các khóa huấn luyện trong và ngoài nước để nâng cao kiến thức và kỹ năng.
Tại Công ty Dalat Hasfarm, mọi cá nhân đều có cơ hội nghề nghiệp như nhau. Việc tuyển chọn được căn cứ vào khả năng thực tế của ứng viên, không phân biệt dân tộc, giới tính, và tuổi tác.