Quảng Trị
Thừa Thiên Huế
Mô tả công việc
- Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
- Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting-up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
- Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
- Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
- Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
- Create and manage marketing plans for critical stores.
- Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
- Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
• Experience in promotion, brand/ store activation, event, sampling, roadshow
• Experience in planning and presenting Training/License/ Certification Essential Traits
• Basic understanding of Marketing
• Think strategically but also get down to the lowest level of detail.
• Good communication and negotiation skill
• Proactive, result-driven, good time management and hard-working.
• Build solid relationships internally and externally.
• Operate as an individual and in a team environment.
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do