Mô tả công việc
HR Support for the rep office: 11 HCs (including 4 expats)
Job Description The following tasks should be handled independently without detail instruction by supervisor.
• IT equipment management.
• Arrangement of visa for visitors, employees for overseas business trip.
• Logistics arrangement (book hotel/air ticket/restaurant, arrange car for staff’s business trips)
• Prepare monthly income statement to report to headquarter.
• Maintain filing system, both electronic and physical.
• Support expats and their family
• Arrangement of visa/TRC matter for expats and family.
• Coordinate with banks to resolve relevant arising cases
• Support for tax (PIT, etc.)
• Handling Mail
• Translation of BD material when needed.
• Prepare periodical reports to authorities.
• Support to managers/employees in administration works on an ad- hoc basis.
• Collect invoices, prepare vouchers, make all payments for office in a timely manner.
• Coordinate with suppliers to ensure smooth office operations (landlord, IT company, bank, etc.
• Improve office working environment.
• Office supply (Stationery, Water, etc.)
• Salary calculation and S.I matters
• Contract negotiation and its internal process for administration matters.
• Make bank transaction
• Maintaining office assets (Fixed assets/IT assets)
• Monitor overtime hours of staff and arrange salary and bonus for employees.
• Budget management of business development research fee.
• In charge of internal event (company trip, party, etc.)
Education background:
• Having degree from a recognized university.
Hard skill
• Have fluent business English skills
• Be able to use Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Soft skill
• Communication skills
• Time management skills
• The capacity for swift and flexible reaction
• Logical thinking skills
Experience
• Must have experience in payroll, social insurance and PIT calculation
• 5- 6 years of experience of administration and accounting in an office environment
• Have experience in working with authorities to obtain work permit, visa, TRC
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-22 01:30:03
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.
Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Event hàng tháng.
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020
Mission
- . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.