Mô tả công việc
Local store Marketing:
- Create many creative and effective storewide campaigns. Build Monthly promotion theme/scheme, offline activities to push Sales & traffic at stores
- Work with Suppliers/ Partners to create the cooperative promotion, offline activities at stores
- Work with related Departments to create promotion scheme every month, every campaign
- Work with related Departments to coordinate and support POSM for New items, seasonal items, how to display and sell at store
- Work closely with Design Team to make POSM and check content POSM
- Work with vendors to print POSM, produce gift
- Control and ensure that POSMs will be delivered to all stores on time
- Survey market & Report of stores, competitors (monthly)
- Perform other duties as assigned by manager.
- Setup promotion scheme on system (POS) for monthly promotion, new stores/all store promotion & Adhoc promotion,...
Yêu cầu công việc
- Having at least 2-3 years in Trade Marketing
- Hard working, dynamic and driven
- Bachelor Degree required with good at English
- Attention to details and able to work under pressure
- “Can do” attitude and discipline in meeting deadlines
- Have knowledge in Retail Industry is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 100% salary in 2 months of probation
- Special health insurance package of GS25
- 12 annual leaves/year
- Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
Thành lập năm 2001, trải qua hành trình phát triển, Thái Tân tự hào là nhà cung cấp số 1 về nguyên, phụ liệu trong sản xuất bia và nước giải khát tại Việt Nam.
Phát triển với mô hình “One Stop Shop” cung cấp hơn 1500 danh mục sản phẩm sản xuất bia và nước giải khát. Thái Tân hiểu rằng, mỗi sản phẩm là thành tựu của cảm hứng và sáng chế. Với vai trò là nhà cung cấp nguyên, phụ liệu đầu vào, Thái Tân cống hiến bền bỉ, mang đến những sản phẩm tốt nhất cho khách hàng, góp phần vào sự thành công của các thương hiệu đồ uống Việt Nam.
Hơn thế, Thái Tân không ngừng tìm tòi, sáng tạo và thích nghi trước sự thay đổi của thị trường và mở rộng kinh doanh. Thái Tân đã – đang và sẽ giữ vững vị thế tại thị trường Việt Nam và hướng đến trở thành nhà cung cấp “F&B đẳng cấp quốc tế”.
Từ năm 2018, Thái Tân đã tiến hành ứng dụng công nghệ 4.0, đưa hệ thống ERP – SAP vào quản lý và vận hành doanh nghiệp nhằm nâng cao quy trình quản lý và chặt chẽ hơn các hệ thống điều hành.
Trong suốt 12 năm liên tiếp, Thái Tân luôn giữ vị trí TOP 300 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam được VNR500 công nhận, tiên phong trong lĩnh vực mới tại Việt Nam là Homebrew và Craft beer.
Review VẬN TẢI THÁI TÂN
Quy trình làm việc chưa chuyên nghiêp, xúc phạm nhân viên