Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
[Can Tho] Customer Service - Food Testing
Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp TPC
74 việc làm
7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Cần Thơ
Mô tả công việc
- Receive samples and register on the system. Code and take photos of samples
- Understand customer's requirements about test items, create sample delivery by choosing test item, test method, unit, LOD/LOQ, test matrix, and make sure test items are performed by proper labs (Chemical Lab, Micro Lab, Heavy Metal Lab.)... or registration form (if the tests are subcontracted) basing on application form/quotation/client's request for each order for team leader review.
- Send order confirmation and update to relevant teams if there are any updates from clients to have proper actions.
- Follow up the results tested by subcontractor and have proper actions.
- Track orders and provide information requested by clients.
- Input order information into job management file for controlling productivity, revenue...
- Comply with QHSE policy & Quality management system (SOP, forms, guidelines, ISO17025, etc.).
- Cooperate with other teams to reach revenue target, transferring better service for customers.
- Other duties as requested by team leader/ CS Supervisor.
- Understand customer's requirements about test items, create sample delivery by choosing test item, test method, unit, LOD/LOQ, test matrix, and make sure test items are performed by proper labs (Chemical Lab, Micro Lab, Heavy Metal Lab.)... or registration form (if the tests are subcontracted) basing on application form/quotation/client's request for each order for team leader review.
- Send order confirmation and update to relevant teams if there are any updates from clients to have proper actions.
- Follow up the results tested by subcontractor and have proper actions.
- Track orders and provide information requested by clients.
- Input order information into job management file for controlling productivity, revenue...
- Comply with QHSE policy & Quality management system (SOP, forms, guidelines, ISO17025, etc.).
- Cooperate with other teams to reach revenue target, transferring better service for customers.
- Other duties as requested by team leader/ CS Supervisor.
Yêu cầu công việc
- College/University graduated in related major (Chemistry/Food/ Micro)
- Fresh students
- Able to work independently and working in shift (Mon-Sat: 7AM - 4PM & 1PM - 9PM)
- English skills: reading & writing skills
- Fresh students
- Able to work independently and working in shift (Mon-Sat: 7AM - 4PM & 1PM - 9PM)
- English skills: reading & writing skills
Quyền lợi được hưởng
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Khu vực
Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp TPC
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Pax Sky Tower, 159C Đường Đề Thám, Phường Cô Giang, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mặc dù là một công ty mới trong ngành, TPC được thành lập vào năm 2024 với tầm nhìn rõ ràng: cách mạng hóa việc tích hợp công nghệ và sự khéo léo của con người trong hoạt động kinh doanh. Hành trình của chúng tôi bắt đầu với cam kết về sự xuất sắc và đổi mới, nhằm thiết lập các tiêu chuẩn mới trong các dịch vụ chúng tôi cung cấp. Tại TPC, chúng tôi hướng đến mục tiêu tạo ra một hệ sinh thái kết hợp nhuần nhuyễn các giải pháp của con người với nền tảng công nghệ, qua đó tối ưu hóa hoạt động kinh doanh và nâng cao giá trị cộng đồng.
Những nghề phổ biến tại Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp TPC
Bạn làm việc tại Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp TPC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp TPC
Click để đánh giá