Việc làm Trung Sơn Alpha

Cập nhật 30/09/2024 22:31
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Trung Sơn Alpha
Purchasing Executive
Trung Sơn Alpha
131 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.

2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.

3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over

4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager

Yêu cầu công việc

  • University degree
  • From 3 years experience purchasing, admin general affair
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
  • Good problem solving skills
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks
  • Good organizing and time-management skills
  • Strong communication skill (both verbal & written)

Quyền lợi được hưởng

- Meal Allowance & Gasoline

-13th Salary & Performance Bonus

-12 paid days off per year

-Premium health care insurance

-Professional, dynamic & flexible working environments

Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Trung Sơn Alpha
Trung Sơn Alpha Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
90 Lý Tự Trọng, Phường An Cư, Q.Ninh Kiều, TP. Cần Thơ

Công ty TNHH Trung Sơn Alpha là cơ quan chủ quản hệ thống nhà thuốc Trung Sơn tại thành phố Cần Thơ. Hiện hệ thống đã có mặt tại 9 tỉnh thành ĐBSCL và TP HCM chuyên bán lẻ Dược phẩm, Mỹ phẩm, Vật tư y tế và Thực phấm chức năng. Với kinh nghiệm hơn 25 năm phục vụ khách hàng, hiện nay hệ thống Trung Sơn là đơn vị tiên phong trong thực hiện các tiêu chuẩn nhà thuốc GPP, cung cấp đa dạng sản phẩm với hơn 10.000 mặt hàng, đảm bảo giá cả hợp lý, kết nối được nhiều chương trình ưu đãi hấp dẫn từ nhà cung cấp, phục vụ tận tâm, giữ vững đạo đức ngành Y dược.

Những nghề phổ biến tại Trung Sơn Alpha

Bạn làm việc tại Trung Sơn Alpha? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Sơn Alpha

Trung Sơn Alpha

Click để đánh giá