Responsible for executing strategies to acquire new customers and sustain existing business, meeting sales quotas and contributing to organizational objectives. This role also oversees a wider geographic area and managing higher account revenue-based customers, while cultivating customer relationships and fostering strong internal collaborations for enhanced market insights.
What You Will Be Responsible For
- Establish and maintain long term customer relationships as well as achieve profitable growth through the current customer base and the acquisition of new accounts.
- Develop and implement a strategy for acquiring new businesses.
- Ensure profit development against target and maintain customer satisfaction.
- Build strong working relationships with internal stakeholders and partner closely with operations to drive further market insights.
Minimum Education
- Bachelor's degree or equivalent
- At least two (2) years of work experience in Logistics sales is required. For Associate level, no prior experience is required
- For Senior level, three (3) years of work experience in Logistics sales is required
- Strong Account Management
- Strong presentation skills
- Proven expertise in influencing, persuading, negotiating and decision making
- Strong in written & verbal
- communication
- Comfortable networking with anyone
All qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, color, national origin, genetics, religion, gender, marital status, pregnancy (including childbirth or a related medical condition), physical or mental disability, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations, and ordinances.
Our Company
FedEx is one of the world's largest express transportation companies and has consistently been selected as one of the top 10 World’s Most Admired Companies by "Fortune" magazine. Every day FedEx delivers for its customers with transportation and business solutions, serving more than 220 countries and territories around the globe. We can serve this global network due to our outstanding team of FedEx team members, who are tasked with making every FedEx experience outstanding.
Our Philosophy
The People-Service-Profit philosophy (P-S-P) describes the principles that govern every FedEx decision, policy, or activity. FedEx takes care of our people; they, in turn, deliver the impeccable service demanded by our customers, who reward us with the profitability necessary to secure our future. The essential element in making the People-Service-Profit philosophy such a positive force for the company is where we close the circle, and return these profits back into the business, and invest back in our people. Our success in the industry is attributed to our people. Through our P-S-P philosophy, we have a work environment that encourages team members to be innovative in delivering the highest possible quality of service to our customers. We care for their well-being, and value their contributions to the company.
Our Culture
Our culture is important for many reasons, and we intentionally bring it to life through our behaviors, actions, and activities in every part of the world. The FedEx culture and values have been a cornerstone of our success and growth since we began in the early 1970’s. While other companies can copy our systems, infrastructure, and processes, our culture makes us unique and is often a differentiating factor as we compete and grow in today’s global marketplace.
Sanofi Việt Nam thuộc Tập đoàn Sanofi của Pháp, tập đoàn toàn cầu mang đến những giải pháp chăm sóc sức khỏe phát minh, được thúc đẩy bởi một mục đích: "Chúng tôi theo đuổi sự nhiệm màu của khoa học để cải thiện cuộc sống của mọi người.".
Đội ngũ nhân viên của Sanofi trên toàn thế giới luôn cố gắng chuyển đổi cách thức thực hành y khoa, biến điều không thể thành có thể cho bệnh nhân.
Tại Việt Nam, Sanofi đã có mặt hơn 70 năm, có 2 văn phòng và nhà máy hiện đại đạt chứng nhận TGA-GMP tại Khu Công Nghệ Cao Thành phố Hồ Chí Minh. Tại đây, Sanofi cũng đặt Trung tâm nghiên cứu & phát triển sản phẩm duy nhất của khu vực Đông Nam Á.
Niềm đam mê thực hiện những điều đúng đắn cho bệnh nhân của chúng tôi chưa bao giờ dừng lại.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2013
Mission
- Cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review Sanofi Việt Nam
Lương thì trả đúng năng lực và có benchmark chung với ngành
Môi trường làm việc tuyệt vời.Có sự tôn trọng lẫn nhau trong công việc.
Quyền lợi thật tuyệt vời với thời gian nghỉ ngơi thoải mái. Khối lượng công việc là vấn đề thường trực mà ban quản lý thừa nhận.