Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. School reception service and telephone duties:
• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.
• Provide enrolment information to parents.
• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.
• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.
• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
2. Administrative and clerical duties
• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.
• Complete students’ enrolment records.
• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.
• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.
• Arrange transportation for students.
• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.
• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.
• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.
• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.
3. Inventory Control System
• Maintain the Inventory Control System.
• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.
• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.
4. Administrator to Principal
• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.
• Organize and maintain diaries and make appointments.
• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.
• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.
• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.
• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.
• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.
• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.
• Provide general assistance during presentations.
• Responsibility for accounts and budgets.
• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.
• Update the Class Lists.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.
- Excellent English communication skills, both verbal and written.
- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).
- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 14,5 Tr VND
Sanofi Việt Nam thuộc Tập đoàn Sanofi của Pháp, tập đoàn toàn cầu mang đến những giải pháp chăm sóc sức khỏe phát minh, được thúc đẩy bởi một mục đích: "Chúng tôi theo đuổi sự nhiệm màu của khoa học để cải thiện cuộc sống của mọi người.".
Đội ngũ nhân viên của Sanofi trên toàn thế giới luôn cố gắng chuyển đổi cách thức thực hành y khoa, biến điều không thể thành có thể cho bệnh nhân.
Tại Việt Nam, Sanofi đã có mặt hơn 70 năm, có 2 văn phòng và nhà máy hiện đại đạt chứng nhận TGA-GMP tại Khu Công Nghệ Cao Thành phố Hồ Chí Minh. Tại đây, Sanofi cũng đặt Trung tâm nghiên cứu & phát triển sản phẩm duy nhất của khu vực Đông Nam Á.
Niềm đam mê thực hiện những điều đúng đắn cho bệnh nhân của chúng tôi chưa bao giờ dừng lại.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2013
Mission
- Cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review Sanofi Việt Nam
Lương thì trả đúng năng lực và có benchmark chung với ngành
Môi trường làm việc tuyệt vời.Có sự tôn trọng lẫn nhau trong công việc.
Quyền lợi thật tuyệt vời với thời gian nghỉ ngơi thoải mái. Khối lượng công việc là vấn đề thường trực mà ban quản lý thừa nhận.