Việc làm SAPO Technology

Cập nhật 17/09/2024 17:37
Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
SAPO Technology., JSC
IT Infrastructure And Systems Support (Urgent)
SAPO Technology
3.1
55 đánh giá 188 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 25 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Workplace: District 1, Ho Chi Minh City
Working Hours: 12pm - 9pm
Salary: 25M to 30M
Responsibilities
· Provide technical support to users both local and in Australia - respond to incoming requests via phone and ticketing system in an efficient and effective manner
· Diagnose and troubleshoot hardware and software issues, and guide users through resolution steps
· Install software on user's device on site and remotely, perform basic administrative tasks such as password resets, account creations etc.
· Manage tasks in service request queue, resolve or triage incidents and requests within appropriate timeframe information about the status of assigned jobs
· Create and administer various shared network resources, provide permissions to software, drives and accounts and other general administrative needs
· Maintain and update documentation as required, including, but not limited to End User Work Instructions, Self-Help guides and technical documentation for inclusion into the Knowledge Base
· Debugging / Investigating the customized issuesYêu Cầu Công Việc
Knowledge, Skills & Experience
· University Qualification in Computer Sciences, Information Technology, or related field with certificates
· 2+ years experience in a technical role such as Desktop Services as Level 1 / Level 2
· Strong knowledge of Windows operating systems
· Experience in commercial IT technologies such as Networking and basic Server configuration
· Excellent Microsoft platform expertise including but not limited to Active Directory, Group Policy, Office 365, hybrid on-premise and cloud based solutions
· Strong understanding of Routing, Firewall Security, Wireless etc
· Full understanding of the Information Technology Infrastructure Library (ITIL) Framework
· Experience in documenting processes and procedures
· Experience with SQL and its variation among popular databases
· Software Development Fundamentals, Problem Solving, Documentation Skills
· Capable of troubleshooting common database issues
· Experience with Microsoft Access and VB
· Knowledge of SQL reporting services - advantage
**Please note: As part of interview process a technical assessment will be carried out by one of our senior team members.
Personal Attributes:
· Fluent in English
· Good written and verbal communication
· Attention to detail
· Customer Service Mindset
· Dedicated
· Team Work
· Meet strict deadlines / KPIS
· Problem SolvingChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
  • Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
  • Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
  • Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
  • Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
  • Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
  • Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
  • Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
  • Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
  • 2008: Công ty được thành lập

Mission

Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.

Những nghề phổ biến tại SAPO Technology

Bạn làm việc tại SAPO Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAPO Technology

SAPO Technology

Click để đánh giá