Mô tả công việc
- Create many creative and effective storewide campaigns;
- Plan and analyze assortment for different channels and customer groups and propose activities.
- Work with related Departments to create promotion scheme every month, every campaign
- Control and ensure that POSMs will be delivered to all stores on time to ensure continuous improvements.
- Based on current market analysis develop attractive Merchandising Concepts and Planograms;
- Work closely with supplier to produce POSM and check quality;
- Survey market & Report of stores, competitors;
Yêu cầu công việc
- Eager to learn and develop.
- A strong sense of aesthetic product presentation and creativity.
- Positive, self- motivated and proactive.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficient in English.
- Experience in Visual Merchandising, Retail Marketing, POSM Design and Development, And Supervising Field Marketing Resources.
- Strong analytical and planning skills.
- Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or a related field.
- Passionate about products and processes creative talent.
- Ability to work independently and collaboratively across functions (particularly with the Sales department).
- At least 1 year of proven experience in a similar role, ideally with the FMCG industry.
Quyền lợi
- Employee benefits are provided in accordance with Vietnamese labor law.
- Attractive salary and benefits package, with salary negotiable based on experience and qualifications.
- Comprehensive on- the- job training.
- Professional and dynamic working environment.
- Personalized Skill and Competence Development programs to help you grow professionally.
- Opportunities to participate in team- building activities and company events.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-10 22:05:02
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Được ăn cả ngã về không, xác định sale là ăn hoa hồng Sapo được cái hoa hồng cao
Khối lượng công việc nhiều, văn hóa Toxic cực kỳ ( CN HCM )
Hoa hồng tính theo luỹ tiến, có doanh số thì hoa hồng cao