Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and expand new markets & customers
1.1. Approach and successfully develop new distributors or new agent provided from difference sources: Trade counselors, websites, social media, old customers, personal connection, etc.
1.2. Attend world exhibitions to introduce our products and seek new customers.
1.3. Ask new customer to provide their business plan to learn and evaluate their strengths and weaknesses for better advice and support.
1.4. Provide samples to potential customer to test the market. Also, get feedback for the provided samples.
1.5. Update information on new products and current products to have enough information to support
1.6. Prepare and process to sign: Distribution Agreement, Commission Agreement
2. Management and provide good customer service to current active distributors and customers
2.1. Regularly follow up with customers to get update information about their sales performance and feedback about products
2.2. Grasp difficulties that customers are facing to assist and provide better support
2.3. Always update customers about new pricing, policies, trade promotions to encourage and motivate guests to increase their order to reach AOP target
2.4. Capture and update competitors' situation changes
2.5. Update news on change situations around the World: pandemic, ocean freight, political, economic, etc.
3. Manage the process of a PO. Collect sales data and evaluate
3.1. Effectively ensure process of a PO such as signing, payment, production is deployed accordingly with the customer's requirements.
3.2. Coordinate with relevant departments to secure and guaranteed product packaging aligned and delivery on time
3.3. Record sales data and evaluate
4. Other Jobs
4.1. Perform other jobs under the direction of direct manager
5. KPI Jobs
5.1. Revenue and sales performance of team and/or department.
5.2. Monthly sales growth rate (of department).
5.3. Rate of distributors buying new product / continuing to use the product (of department).
5.4. Customer retention (Rate of returning customers, Customer care).
5.5. Developing new Distributors and their sales force
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, International Business, or a related field.
- Sales-oriented mindset
- No prior experience required
- Fluent in Chinese, intermediate level of English
- Good computer skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Mega Holdings là một trong những đơn vị hàng đầu tại Việt Nam trong ngành chăm sóc sức khỏe, sắc đẹp và sản xuất sản phẩm công nghiệp.
Tập đoàn Mega Holdings gồm các Công ty thành viên như chuỗi viện thẩm mỹ quốc tế Mega Korea (www.megakorea.vn), chuỗi thẩm mỹ viện MediCare Clinic (www.vienthammymedicare.vn), Công ty Nhựa Việt Tiến (www.viettienplastic.vn),... với 11 chi nhánh trên khắp cả nước và đang không ngừng mở rộng mạng lưới cơ sở.
Tập đoàn Mega Holdings luôn lấy sự hài lòng của khách hàng là trọng tâm cho mọi hoạt động của mình. Chúng tôi mong muốn mang lại cho tất cả khách hàng những dịch vụ, sản phẩm tốt nhất với sự cam kết cao nhất. Từ đó lan tỏa nét văn hóa văn minh trong kinh doanh, mang lại niềm tin cho khách hàng.