Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
The Talent and Organizational Development Manager is responsible for delivering integrated talent management programs and initiatives that drive employee and organizational performance and enhance effectiveness. This role is responsible for supporting the implementation of the enterprise-integrated global talent, inclusion, learning and development strategies with emphasis of responsibilities in areas of Talent Management and Organizational Effectiveness.
Roles, Responsibilities & Typical Activities:
- Provide thought leadership and holistic talent consulting to HR Director to enable the broader business and people priorities.
- Research, identify and incorporate external leading best practices, innovations, and trends into design of talent management and organizational effectiveness solutions where appropriate. Recommend strategies to address gaps, using organization development tools to support employee engagement goals.
- Create plans for deployment of global programs in support of regional talent priorities and identified key talent / high potential development.
- Development and delivery support of global Talent Management tools to support the business needs within MiTek Vietnam in partnership with external vendors, CoEs (Centers of Excellence) and HRBPs (may include assessments, development planning, leadership coaching, new leader assimilation, change management, culture, and inclusion)
- Partner with CoE and Internal Communications teams to develop and execute communications on various topics (training programs, management skills / best practices, coaching programs, etc.)
- Lead the execution of core processes across the Talent Management portfolio including performance management, employee engagement survey, communications, and talent planning.
- Build HR capability and increase consistency in utilization and application of global talent processes.
- Regional point person (first point of contact) for talent process/ technology questions & issues
- Participate in project teams for corporate wide projects / initiatives where appropriate.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications / Experience:
- University degree in related majors
- Minimum 5 years of relevant experience in HR/Talent and mid-career level
- Experience & knowledge of leading edge/current HR practices & thinking
- English level (CEFR) B2 or equivalent
Professional knowledge and skills:
- Problem solving capability by analyzing issues from different perspectives and drawing sound inferences from available data and then proposing workable solutions
- Agile in leading change and innovation
- Ability to influence and create buy-in from senior stakeholders.
- Uses insight and foresight to drive decisions
- Excellent leadership, interpersonal and communication skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tổng Công ty Bảo Việt Nhân Thọ là công ty Bảo hiểm nhân thọ Việt Nam đứng đầu thị trường, Tổng Công ty Bảo Việt Nhân thọ (BaoViet Life) đạt tỷ suất lợi nhuận hơn 40%/năm, tự hào với quy mô và mạng lưới phục vụ khách hàng hiện đại và khắp trên toàn quốc: 76 Công ty thành viên, hơn 400 văn phòng giao dịch khách hàng cùng đội ngũ hơn 200.000 tư vấn viên, gần 2.200 nhân sự chuyên nghiệp, trong đó có những chuyên gia giàu kinh nghiệm đã tu nghiệp tại nước ngoài hoặc làm việc tại các Công ty đa quốc gia hiện giữ các vị trí chủ chốt.
Chúng tôi tin tưởng đem lại cho đội ngũ cán bộ và tư vấn viên một môi trường làm việc cởi mở với sự hợp tác sâu rộng cùng Đội ngũ Chuyên gia quốc tế, được hưởng thu nhập cạnh tranh theo mặt bằng các Công ty đa quốc gia.
Review Bảo Việt Nhân Thọ
Nhìn chung thì BVNT là một công ty đáng để trải nghiệm và phát triển sự nghiệp (ID)
Tập đoàn lớn, môi trường làm chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ tốt, khối lượng công việc nhiều (ID)
Là môi trường làm việc tuyệt vời