1. POSITION INFORMATION
- Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
- Department: Outsourcing
- Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi
- Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
- Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
- Recruited Quantity: 01
- Salary: Negotiate
- Level: Manager
- Supervisor: Director/ Partner
2. JOB DESCRIPTION
- Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
- Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
- Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
- Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
- Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
- Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
- If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.
3. REQUIREMENTS
- University degree in accounting/auditing/finance/economic.
- Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
- Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
- Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
- Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.
4. BENEFITS
- Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
- Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
- Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
- Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
- Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
- Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
- The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
- The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
- Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
- Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
- Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
- Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…
5. APPLICATION GUIDE, if any
Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.
https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thực phẩm Hoa Sen là một trong những đơn vị hàng đầu cung ứng và phân phối những sản phẩm, dịch vụ an toàn, cao cấp chuẩn Nhật tại thị trường Việt Nam.
Tập đoàn thực phẩm Hoa Sen (Lotus Group) là một trong những tập đoàn đầu tư, sản xuất, phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng và thực phẩm theo tiêu chuẩn Nhật Bản hàng đầu Việt Nam. Hiện nay, Lotus Group được chia thành 4 khối hoạt động chính: Khối Thực phẩm, Khối Phân phối, Khối F&B và Khối Bán lẻ với tổng nhân sự toàn Tập đoàn hơn 2500 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2020: Công ty được thành lập
Mission
- Cam kết phục vụ và không ngừng nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và thế giới thông qua việc đem đến những sản phẩm và dịch vụ đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn khắt khe, cao cấp của Nhật Bản.
- Trở thành đối tác hàng đầu của các Tập đoàn Nhật Bản tại Việt Nam thông qua việc xây dựng và phát triển hệ thống tổ chức hiệu quả và đáng tin cậy.
- Đem đến niềm hạnh phúc, sự hài lòng và sự tin tưởng tới cho khách hàng, nhân viên, đối tác và các nhà đầu tư.
- Trở thành Tập đoàn số 1 Việt Nam trong việc cung cấp và phân phối nhiều nhất những sản phẩm an toàn, thương hiệu và dịch vụ cao cấp chuẩn Nhật đến tay người tiêu dùng Việt Nam.
- Tại Lotus Group, Chúng tôi mong muốn xây dựng và phát triển một môi trường làm việc mang đậm dấu ấn riêng, chính là: “HAPPY LOTUS” – Nơi mà tất cả mọi người đều cảm thấy mình đang là người làm chủ, mỗi ngày đến Công ty là một ngày vui vì được tiếp tục cống hiến cho sự phát triển của chính bản thân, gia đình cũng như sự phát triển bền vững của Lotus Group.