Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
This role provides administrative support and works collaboratively to provide confidential administrative and secretarial support to the Board of Directors (BOD), in compliance with regulations and standards. Supports the Board of Directors in the administration and customer service as well as organizational change and development initiatives, projects, and activities that further the goals of ESH and its strategic goals and objectives
1. Translator, interpreter, editor:
- Attend meetings to translate and assist CEO, other departments as required.
- Interpret and translate for the CEO in public events, school events, social events.
- Provides assistance and represents the CEO, as appropriate, in communicating with parents if needed;
2. Coordinator, messenger person:
- Completes a broad variety of administrative tasks for the CEO including; managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; copying, reviewing outside mail, scanning and filing documents, screening phone calls and visitors, maintaining executive files, arranging detailed business travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for business travel-related meetings.
- Manage incoming correspondence referring on as appropriate i screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them as appropriate.
- Completes critical aspects of deliverables and special assignments by establishing objectives; determining priorities; managing time; gaining cooperation of others departments; monitoring progress; problem solving; making adjustments to plans;
- Independently researches, prioritizes, and follows up on multiple incoming issues and concerns addressed to the MD, including those of a sensitive and/or confidential nature; determines appropriate course of action, referral, and/or response;
3. Data Tracker:
- Supporting CEO management of administrative duties including inputting and analysis of school data. And preparing necessary documents and reports.
- Organize and file paperwork, documents and computer - based information.
4. Host to visiting delegations:
- Is the contact person for visiting teams, receive visitors on behalf of the BOD.
- Where the Board is hosting e.g. TDSB or CBIE the Assistant will coordinate with supporting staff to make hotel and transportation arrangements, where necessary secure VISAs and work closely with Purchasing to ensure all paper work is in order.
- Arrange accommodation /travel for meetings, preparation and distribution of agendas and paperwork for meetings as requested.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree or Master degree in Business Administration/Economics/English/Public relations or other related fields;
- English proficiency in 4 skills: speaking, listening, reading, writing.
- Good presentation skills
- Good analytical skills;
- Good logical thinking and strategic planning;
- Professional appearance and style;
- Prefer who experienced in Education industry as a Secretary/ Assistant.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thực phẩm Hoa Sen là một trong những đơn vị hàng đầu cung ứng và phân phối những sản phẩm, dịch vụ an toàn, cao cấp chuẩn Nhật tại thị trường Việt Nam.
Tập đoàn thực phẩm Hoa Sen (Lotus Group) là một trong những tập đoàn đầu tư, sản xuất, phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng và thực phẩm theo tiêu chuẩn Nhật Bản hàng đầu Việt Nam. Hiện nay, Lotus Group được chia thành 4 khối hoạt động chính: Khối Thực phẩm, Khối Phân phối, Khối F&B và Khối Bán lẻ với tổng nhân sự toàn Tập đoàn hơn 2500 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2020: Công ty được thành lập
Mission
- Cam kết phục vụ và không ngừng nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và thế giới thông qua việc đem đến những sản phẩm và dịch vụ đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn khắt khe, cao cấp của Nhật Bản.
- Trở thành đối tác hàng đầu của các Tập đoàn Nhật Bản tại Việt Nam thông qua việc xây dựng và phát triển hệ thống tổ chức hiệu quả và đáng tin cậy.
- Đem đến niềm hạnh phúc, sự hài lòng và sự tin tưởng tới cho khách hàng, nhân viên, đối tác và các nhà đầu tư.
- Trở thành Tập đoàn số 1 Việt Nam trong việc cung cấp và phân phối nhiều nhất những sản phẩm an toàn, thương hiệu và dịch vụ cao cấp chuẩn Nhật đến tay người tiêu dùng Việt Nam.
- Tại Lotus Group, Chúng tôi mong muốn xây dựng và phát triển một môi trường làm việc mang đậm dấu ấn riêng, chính là: “HAPPY LOTUS” – Nơi mà tất cả mọi người đều cảm thấy mình đang là người làm chủ, mỗi ngày đến Công ty là một ngày vui vì được tiếp tục cống hiến cho sự phát triển của chính bản thân, gia đình cũng như sự phát triển bền vững của Lotus Group.