Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
- To ensure an effective replenishment that complies with company standards & policies
- To be responsible for the stockrooms organization (complying with standards, layout, efficiency)
- Responsible for RFID (Radio Frequency Identification) and its devices (PDA's and iPods, a good 25R), practices and routine and works alongside with the Commercial team.
- Responsible for planning stockroom initiatives to come up with solutions to overcome capacity issues
- To manage delivery productivity in line with Company targets.
- To manage and oversee the complete delivery process across all the sections of Stores.
- To support the management team following the sale preparation plan to achieve targets set.
Team Management:
- To lead and keep a high level of motivation within the department
- To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members
- To assist in the development and retention of an effective team
- To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc.,)
Customer Service:
- To ensure the Operation Assistant teams are fully trained
- To participate in performance reviews for subordinates
- Effective, consistent and regular communication with Division Head of Store operations.
- To ensure team schedules are followed up to respect coverage planned.
Health and Safety:
- To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the back of house
- To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and Company procedures to overcome them
- To promote work routines and environment to enhance the welfare of the Teams.
- To actively communicate with the General Services team to ensure maintenance issues are reported and incidences reported until sorted
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
- Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
- Strong communication, problem-solving, and team management skills.
- Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
- Be trained in a professional environment.
- Opportunities to develop career path in fashion retail.
- Monthly commission bonus.
- Annual performance bonus.
- Employee Discount.
- Parking Allowance.
- 13th month salary.
- 12 annual leave/year.
- Social insurance.
Được thành lập từ năm 2008, đến nay Công ty Cổ phần sản xuất thương mại và dịch vụ Phúc Thịnh đã trở thành một mô hình kinh doanh và phân phối hàng tiêu dùng hàng đầu tại Việt Nam. Với thế mạnh là các mặt hàng thực phẩm. Trong những ngày đầu các sản phẩm của Phúc Thịnh chủ yếu là các mặt hàng trong nước sản xuất, nhưng với sứ mệnh “ Tiên Phong trong lĩnh vực phân phối” Luôn mang tới sự hạnh phúc và thịnh vượng cho khách hàng, người tiêu dùng. Phúc Thịnh đã không ngừng tìm tòi, phát triển các sản phẩm tốt nhất từ các nước trên thế giới để phục vụ và đáp lại sự tín nhiệm của khách hàng đã dành cho Phúc Thịnh trong suốt thời gian qua.
Đến nay Phúc Thịnh đã xây dựng được mạng lưới phân phối bán sỉ rộng khắp trên phạm vi cả nước. Phúc Thịnh với một môi trường làm việc năng động, trẻ trung, hệ thống quản trị hiện đại cùng đội ngũ nhân lực cao cấp trong và ngoài nước. Tiếp tục khẳng định vị trí hàng đầu trong hoạt động phân phối hàng hoá, các trung tâm phân phối bán sỉ, và đó cũng là nhiệm vụ trọng tâm của Công ty Cổ phần Phúc Thịnh trong giai đoạn tới.