Mô tả công việc
Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.
1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work
(authorized) in relation of the percentage of occupancy.
2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.
3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.
4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.
5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.
6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.
7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.
8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.
9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.
10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.
11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.
12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.
13. Distribute daily to the team the VIP list coming.
14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.
16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.
17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.
18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
- Local Language and Advanced level of English.
- A third language would be an asset.
- Knowledge of hotel management tools.
- Knowledge of telephone service management.
- Public Relations and Customer Service.
- Basic financial knowledge.
- Knowledge of hotel operations.
- Ability to lead and inspire a team.
- At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…
VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.
Review VIETMAP JSC
Tư duy thì lỗi thời rảnh rỗi thì lại lôi ra họp mà họp cũng không giải quyết được vấn đề gì, phí thời gian.
Trung thu, Tết, Lễ công ty đều có thưởng đều đặn, sinh nhật cũng có quà nho nhỏ, tổ chức mỗi tháng
Nếu muốn lên trình trải nghiệm cảm giác lên trình trong 2 3 tuần thì các bạn cứ vào, áp lực nhiều