Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…
VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.
Review VIETMAP JSC
Tư duy thì lỗi thời rảnh rỗi thì lại lôi ra họp mà họp cũng không giải quyết được vấn đề gì, phí thời gian.
Trung thu, Tết, Lễ công ty đều có thưởng đều đặn, sinh nhật cũng có quà nho nhỏ, tổ chức mỗi tháng
Nếu muốn lên trình trải nghiệm cảm giác lên trình trong 2 3 tuần thì các bạn cứ vào, áp lực nhiều