I/ INTRODUCTION
LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.
To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you.
We are currently in the process of recruiting a Marketing Manager. For additional information, please refer to the details provided below.
Working time: Monday to Saturday Morning
Working location: 10th Floor, Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.
For more details, please visit us:
- Website: litgroup.io
- Fanpage: Lit Careers
II/ RESPONSIBILITIES
- Design and execute all-inclusive marketing strategies in accordance with the organization’s business plan, with a prime focus on digital marketing, particularly search engine optimization (SEO) and search engine marketing (SEM), to increase brand awareness and sales performance;
- Manage marketing projects, from the planning stage to implementation and performance evaluation;
- Monitor, analyze, and evaluate the effectiveness of marketing strategies and campaigns by utilizing key performance indicators and market feedback;
- Propose and implement measures for improvement based on the analysis of collected data and information;
- Manage and develop the marketing team, including Digital Marketing, Communication, and Design to achieve the set goals;
- Coordinate and work closely with the Sales Manager, BOD to make recommendations and plans to enhance business activities;
III/ REQUIREMENTS
- Hold a University in business administration, marketing or a relevant field; MSc/MA will be a plus;
- Having at least 3 years of experience in Digital Marketing Manager and SEO global;
- Visionary with a data-driven mindset. Not only highly analytical and strategic but also creative and hands-on in nature;
- Proven experience and success across all disciplines of marketing (SEO, SEM, strategy, content marketing);
- Experience in technology,e-commerce industry in international markets is a plus;
- Having English skills is a plus;
- Strong project management, people management, and leadership skills;
IV/ BENEFITS
- Income: 30.000.000 - 40.000.000 VNĐ;
- ESOP, Business performance bonus, 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, projects…;
- Opportunity to join global eCommerce projects;
- Participate in professional training courses sponsored by the company.;
- Full compliance with social insurance and insurance for children;
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea break,...;
- Improve English skills;
- Enhance Leadership and Training skills;
V/ HOW TO APPLY?
- Candidates who are interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected]
- Hotline: 034 846 8866 (Ms. Dung)
Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Năm 1985: Công ty được thành lập
- Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
- Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
- Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.
Mission
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.
Review NABATI Việt Nam
Không tập trung làm việc, quy trình tào lao
Công ty giải quyết hồ sơ nghỉ việc rất chậm
Phỏng vấn HR cũng chả thèm báo cho ứng viên pass/ fail, chả có 1 tí gì là chuyên nghiệp