Mô tả công việc
Organizing and managing about administrative activities of the brewery
Implement policies and regimes related to salary and personnel, ensuring effective human resources, increasing productivity, and reducing costs; Manage training, recruitment, and hiring of workers outside the Brewery.
- Assist to perform the ceremonies of The Brewery
- Building and managing the ISO - HACCP system of the department
- Formulate and protect plans related to personnel such as labor norms, salary, recruitment, training, ... every year of the Brewery
- Monitor and implement the policies for the employees of the Brewery in accordance with the law and the Corporation.
- Collect monthly Time Attendance; Update monthly Annual Leave
- Manage and update information and records of employees at the Brewery
- Calculate monthly workdays in harmful or dangerous environments
Wages, policies:
- Update information related to personnel reporting to the Corporation and disseminate it to employees.
- Answer questions for employees about wages, personal income tax, regimes, policies ...
- Coordinate with the HC Department of Corporation to resolve policies and regimes for employees.
Recruitment:
- Make a request to recruit vacancies
- Filter candidates from the HR department
- Contact to invite candidates to interview and organize tests
Participate in interviews with Brewery leaders & complete the interview evaluation documents and send them to the HC Department
- Perform all procedure related to welcome new employees, internship, exit employees.
- Perform all payment of employee's welfare benefits (sickness, maternity, condolence, marriage, birthday ...)
Training:
- Plan training to meet the needs of the units in the brewery.
- Organize the training schedule matching the activities of the unit.
- Manage & print the training classes' document
Report on the implementation of the work of human resources management (month, quarter, year)
Prepare all Official Dispatch; decision; procedures related to human resources
Manage contracts of Labor service:
- - Control the workload of the external unit;
- - Complete payment monthly;
- - Prepare and liquidation of the contract
Perform other duties assigned by manager
Yêu cầu công việc
University administrators administrative sectors, Archives or equivalent.
Have time actually worked at least 12 months in the same field of expertise.
Work required foreign language knowledge in reading comprehension level is basic professional documents / Expressing a simple way in familiar situations (equivalent to level A)
Jobs require computer use proficiency in Word, input and retrieve info on dedicated software; email, internet access and the average level of basic Excel
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Honor Lane Shipping (HLS) được thành lập từ năm 1997, đến nay HLS đã mở rộng tới 38 văn phòng sở hữu, với hơn 1000 nhân viên. Với khối lượng vận chuyển hàng hóa vượt quá 400.000 TEUS, chúng tôi đã đa dạng hóa danh mục dịch vụ và phạm vi phủ sóng của mình, từ chuyển phát nhanh 1 KG đến dự án di dời nhà máy, chúng tôi hợp lý hóa các giải pháp vận chuyển hàng hóa cho khách hàng. Tâm lý hướng đến hiệu suất khiến chúng tôi phải thực hiện thêm các bước về dịch vụ dành cho khách hàng, hồ sơ theo dõi và danh tiếng trên thị trường của chúng tôi đã chứng minh HLS là công ty dẫn đầu ngành.HLS tạo điều kiện cho một mạng lưới các giải pháp vận tải được phát triển tốt, tích hợp và liền mạch, từ vận tải đường biển, đường hàng không và đường bộ đến kho bãi, hậu cần, quản lý hàng tồn kho, dịch vụ thông tin và dịch vụ tư vấn cho ngành. Các dịch vụ vận chuyển trước, vận tải đường biển và điểm đến mở rộng cho phép HLS vận hành một trong những dịch vụ vận chuyển điểm-điểm toàn diện nhất trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1997
Mission
Tâm lý hướng đến hiệu suất khiến chúng tôi phải thực hiện thêm các bước về dịch vụ dành cho khách hàng, hồ sơ theo dõi và danh tiếng trên thị trường của chúng tôi đã chứng minh HLS là công ty dẫn đầu ngành. HLS tạo điều kiện cho một mạng lưới các giải pháp vận tải được phát triển tốt, tích hợp và liền mạch, từ vận tải đường biển, đường hàng không và đường bộ đến kho bãi, hậu cần, quản lý hàng tồn kho, dịch vụ thông tin và dịch vụ tư vấn cho ngành. Các dịch vụ vận chuyển trước, vận tải đường biển và điểm đến mở rộng cho phép HLS vận hành một trong những dịch vụ vận chuyển điểm-điểm toàn diện nhất trên toàn thế giới.