Việc làm Mega Lifesciences

Cập nhật 15/11/2024 20:34
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Mega Lifesciences Vietnam
Senior Integrated Media Marketing Executive
Mega Lifesciences 3.3★
6 đánh giá 128 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

OVERVIEW: The Senior Integrated Media Marketing Executive is responsible for managing the execution of media campaigns, ensuring that all activities are aligned with the marketing objectives. This role requires close collaboration with internal teams and external partners to ensure the smooth execution of campaigns. The Media Executive will also be responsible for optimizing campaigns, conducting post-campaign analysis, and ensuring that all media activities meet the required goals for cost-efficiency, service quality, and timeliness.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Project Management Oversight:

• Oversee project management to ensure the smooth execution of all media campaigns, from planning to airing.

• Work closely with internal teams and external partners to ensure campaign progress and quality are maintained.

2. Campaign Airing Management:

• Manage the entire airing process, ensuring all campaigns are aired on time and meet established objectives.

• Coordinate with relevant departments and media partners to ensure seamless execution of media plans.

3. Campaign Optimization:

• Continuously review campaign performance, optimize based on real-time data, and apply key learnings to improve outcomes.

• Track actual campaign execution and make timely adjustments to meet the goals.

4. Post-Campaign Analysis:

• Organize and conduct evaluations of campaign execution both before and after campaigns to ensure effectiveness and goal achievement.

• Conduct post-campaign analysis to derive insights and recommendations for future campaigns, ensuring ongoing improvements in media strategy.

5. Supporting Planning & Partner Management:

• Collaborate with brand team to develop integrated plans for digital, TV, social, influencer, PR and other media channels.

• Assist the Marketing Communication Lead in managing relationships with advertising service providers, ensuring the full and timely delivery of agreed services and benefits.

6. Progress Monitoring & Reporting:

• Track and update campaign progress weekly, ensuring timely communication with direct management and project teams.

• Ensure compliance with all processes and proper documentation of campaign activities.

• Prepare reports and complete other related tasks as assigned by the Integrated Media Marketing Manager

Yêu Cầu Công Việc

I. SKILLS & QUALIFICATIONS

1. Project Management:

• Strong project management skills to ensure the timely and efficient execution of media campaigns.

2. Optimization & Analysis:

• Proficiency in using data and analytics tools to monitor and evaluate campaign performance and provide actionable insights.

• Expertise in operating digital ad platforms (Google, Meta, TikTok) and tracking platforms (GA4, etc.)

3. Creativity & Adaptability:

• Ability to quickly adapt to new trends in media and offer creative and effective media solutions.

4. Collaboration Skills:

• Excellent teamwork and collaboration skills, with the ability to work effectively with both internal teams and external media partners.

II. EXPERIENCE

• Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.

2-3 years of experience in media planning or advertising, preferably in media or marketing project management.

• Experience with digital transformation projects and multi-platform campaigns is a plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Mega Lifesciences Vietnam
Mega Lifesciences Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà E-Town, Số 364, Đường Cộng Hòa , Phường 13, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
  • 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
  • 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
  • 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
  • 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
  • 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên

Review Mega Lifesciences

3.3
6 review

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Phú Thọ

Tiêu đề là phát triển việc bán hàng

20/11/2023
Điều phối logistics tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp

01/06/2021
Senior Quality Management tại Hồ Chí Minh

Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do

Những nghề phổ biến tại Mega Lifesciences

Bạn làm việc tại Mega Lifesciences? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mega Lifesciences

Mega Lifesciences

Click để đánh giá