Mô tả công việc
- Plan, monitor & execute trade marketing activities. Work with internal teams and agencies to ensure deadline and KPIs
- Develop and implement event plans for the assigned products/ topics within marketing budget
- Hosting cooking demo, workshops, events, etc. for both internal and public purposes
- Interpreting the content from English to Vietnamese for training sessions, demos, workshops, etc.
- Work with relevant department to produce marketing materials (POSM, catalogue, online designs, video...)
- Create and maintain good relationship with kitchen equipment manufacturers, Chefs, partners and customers.
- Supporting other departments in contacting with equipment manufacturers to get information.
- Cost control & manage settlement fee of trade marketing activities
- Conduct market research for new product;
- Coordinating with internal department (Finance, Legal, Admin, Retail...) to finish paperwork: contract, payment request, purchase order and other related jobs assigned by line managers.
- Prepare updated reports to line manager after deployment of campaigns
- Keep track, monitor, and do evaluation of monthly/yearly approved marketing plan and monitoring monthly/yearly marketing activities.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Has hospitality working experience
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do