- Conduct research to define market penetration strategies; actively seek new sales leads/ opportunities in targeted markets (Korea, Singapore, Malaysia, Thailand, Hongkong, New Zealand, Netherlands, UK, US, Australia…)
- Interact closely with the clients to get the client’s requirement
- Be able to deliver the first presentation and presales on CMC’s capability
- Cooperate with the delivery team to prepare a comprehensive proposal for customers.
- Oversee negotiating contracts, ensure the deals are properly closed, and contracts/POs are properly signed off to avoid unnecessary risk.
- Coordinate and cooperate with related departments to ensure projects run smoothly.
- Follow up with customers from the approach stage to the after-sale follow-up stage. Act as the main contact point for problem-solving during running the projects.
- Maintain accurate client records, keeping track of any contract updates and renewals;
- 2-5 years of experience in Sales/ Business Development/ Account Manager.
- Prefer candidates having experience in the IT field and/or working as an international salesperson.
- Excellent in English (equivalent to IELTS 6.5 or above); or Korean ( Topik 6); or Japanese (N1)
- Strong presentation and interpersonal skills;
- Disciplined time management and ability to work under pressure
- Ability to work effectively under high pressure & with cross-functional teams.
- For the positions for the Singapore Market only: Permanent Residence or Singaporean
- Income: Basic Salary (upto 25M-28M) & incentive
- Performance review: 2 times/year
- 14th-month salary bonus
- KPI bonus based on project and performance
- Extra package: 16 Mil /employee/year (Bonus at Tet, New Year, your birthday, CMC Corp’s birthday, 2/9 and Tet’s gift, Middle-Autumn gift, …)
- Opportunity to work in a professional, modern, and dynamic environment, take part in international projects
- Opportunity to get on-job training and promotion
- An excellent corporate culture with in/out of office activities that help to develop staffs ability and creativity
- CMC health care and social insurance
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in US, EU,… (members of GEU/US)
- Please send your application via email: [email protected]
- Years of Experience Required
- Required Education Level
- Job Level
- Work Form
- Email: [email protected]
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do