Việc làm MINTHACARE

Cập nhật 14/12/2024 13:26
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MINTHACARE
Assistant Trade Marketing Manager
MINTHACARE
77 việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
As an Assistant Trade Marketing Manager at Minthacare, you are responsible for driving effective marketing always-on BTL activities and promotion for Bioderma in all sales channels, under the direction of the Brand Manager.
1. Develop & perform full year organising Trade Marketing plan in line with business objectives/ brand objectives
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
2. Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers and internal/ external partners
3. Promotion champion
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
4. Evaluation & Report for all projects by month/ quarter
5. Budget management
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
6. Complexity management:
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
At least 2 years working experience in FMCG, Beauty, Cosmetic.
Good communication skills.
Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Good command of English
Time management: Excellent time management skills to prioritise tasks, to meet and anticipate deadlines, to guarantee every material and activity will be delivered on time.
Master of Microsoft Office (Word, Excel, PPT)
Adaptability, versatility, eager to thrive and learn, business oriented.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
No.119-121 Ung Van Khiem Street, Ward 25, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City

Minthacare là một công ty có trụ sở tại Nam Á. Chúng tôi hoạt động độc quyền trong Da liễu và Nhi khoa. Nhiệm vụ của chúng tôi là phân phối, quảng bá và trao quyền cho các thương hiệu "Best in Class" trong chăm sóc sức khỏe bệnh nhân và người tiêu dùng. Chúng tôi bao gồm Campuchia, Lào, Myanmar và Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại MINTHACARE

Bạn làm việc tại MINTHACARE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MINTHACARE

MINTHACARE

Click để đánh giá