About Concentrix
Concentrix, a wholly owned subsidiary of SYNNEX Corporation (NYSE: SNX), is a leading business services company. We focus on customer engagement and improving business outcomes for over 450 global clients across six continents. Our 100,000+ staff deliver technology-infused, omni-channel customer experience management, marketing optimization, digital, consulting, analytics, and back-office solutions in 40+ languages from 125+ delivery centers. We serve automotive; banking and financial services; insurance; healthcare; technology; consumer electronics; media and communications; retail and ecommerce; travel and transportation; and energy and public sector clients. Visit www.concentrix.com to learn more.
ROLE: Workforce Management Analyst (Data Report)
LOCATION: District 12, QTSC1
Key Responsibilities:
- Data Analyst will act as a liaison between the Centralized and Site WFM teams.
- Initiates and manages all WFM communications between centralized,site teams, and leadership.
- Preparation of daily / Weekly / Monthly MIS reports & presentations / decks
- Preparing schedules using IEX for different queues across locations and mitigating gaps in schedules.
- Root cause analysis of SLA deviations, action plan development and resolution · Monitor real-time queue, schedule adherence & attendance.
- Key daily exception requests and update schedules
- Optimize breaks of the day or day before the actual schedule.
- Schedule ADHOC intra-day training requests and update schedules.
- Produce and analyze daily efficiency reports (representative availability, access level etc.
- Attend/lead centralized and/or site management meetings, as required
- Strong data source relationship understanding is desired. Database knowledge will be ideal.
- Cater to real time reporting adhoc requests as and when required.
- Monitor all agents/staff logged into dialer system to assure staff logged into appropriate campaign to each department group and to maximize utilization of agent productivity while logged into campaigns
- Ensure all work is performed in compliance with company policies as well as local, state and collection/sales laws and regulation
Desired Skills:
- At least 1 years’ experience in Data Analyst
- Strong experience in Excel, Power Querry, Python.
- Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
- Ability to communicate and inspire employees.
- Have logic-mind
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.
Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Event hàng tháng.
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020
Mission
- . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.