Mô tả công việc
- Greet and welcome guest of Building and Developer,
- Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building
- To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
- Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
- Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
- Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
- Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
- Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
- Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive Salary
- Good opportunity for promotion and advancement
- Training opportunity
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analyss, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Good verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập năm 2001, trải qua hành trình phát triển, Thái Tân tự hào là nhà cung cấp số 1 về nguyên, phụ liệu trong sản xuất bia và nước giải khát tại Việt Nam.
Phát triển với mô hình “One Stop Shop” cung cấp hơn 1500 danh mục sản phẩm sản xuất bia và nước giải khát. Thái Tân hiểu rằng, mỗi sản phẩm là thành tựu của cảm hứng và sáng chế. Với vai trò là nhà cung cấp nguyên, phụ liệu đầu vào, Thái Tân cống hiến bền bỉ, mang đến những sản phẩm tốt nhất cho khách hàng, góp phần vào sự thành công của các thương hiệu đồ uống Việt Nam.
Hơn thế, Thái Tân không ngừng tìm tòi, sáng tạo và thích nghi trước sự thay đổi của thị trường và mở rộng kinh doanh. Thái Tân đã – đang và sẽ giữ vững vị thế tại thị trường Việt Nam và hướng đến trở thành nhà cung cấp “F&B đẳng cấp quốc tế”.
Từ năm 2018, Thái Tân đã tiến hành ứng dụng công nghệ 4.0, đưa hệ thống ERP – SAP vào quản lý và vận hành doanh nghiệp nhằm nâng cao quy trình quản lý và chặt chẽ hơn các hệ thống điều hành.
Trong suốt 12 năm liên tiếp, Thái Tân luôn giữ vị trí TOP 300 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam được VNR500 công nhận, tiên phong trong lĩnh vực mới tại Việt Nam là Homebrew và Craft beer.
Review VẬN TẢI THÁI TÂN
Quy trình làm việc chưa chuyên nghiêp, xúc phạm nhân viên