Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are seeking a senior-level supervisor named Human resources operations. This is a crucial function within an organization, managing the administrative and practical aspects of day-to-day HR activities. HR operations is the backbone of the HR Department, ensuring various HR processes and systems run smoothly including recruitment, onboarding, payroll administration, employee relations, compliance, and other projects.
Key Responsibilities Include:
- Onboarding and offboarding. Managing the entire employee lifecycle, from hiring to exit processes.
- Payroll and benefits administration. Handling compensation and benefits for professionals, ensuring accurate and timely payroll processing.
- Data management. Maintaining records and data accuracy, as well as protecting sensitive information.
- Compliance and legal. Making sure HR processes comply with labor laws, regulations, and company policies.
- Workforce planning. Assisting with an organization’s overall HR strategy, including workforce planning, succession, and recruitment.
- Training and development. Managing training programs, tracking people’s progress, identifying areas for improvement, and creating opportunities for career progression.
- Conflict resolution. Together with HRM to handle disputes inside Company.
- Company asset. Together with HR team and other cross-functional department to manage and protect Company assets (physical material and intellectual property).
- HR tech management. Develop, implementing and overseeing software tools such as human resource information systems (HRIS), performance management, and applicant tracking tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Excellent in English
- A bachelor’s degree in BA (preferred in Human Resources Management)
- Strong time-management capabilities
- Superior verbal and written communication skills
- Solid interpersonal and customer service skills, with the ability to develop and maintain positive relationships with employees at all levels of the organization
- Familiarity with MS Office suite, data management tools, statistics and HR systems
- Ability to lead HR initiatives and take ownership of tasks
- Three or more years of experience
- Ability to diagnose and analyze problems quickly and foresee potential people issues
Hierarchy of this position:
- Report to Country HR Manager
- This position manages most sub-functions of HR Department.
Additional requirements:
- Willing to have frequent business trips around Vietnam (sometimes must stay overnight to handle and complete tasks).
- Willing to take lead other corporate projects (beyond scope) as required
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mặc dù là một công ty mới trong ngành, TPC được thành lập vào năm 2024 với tầm nhìn rõ ràng: cách mạng hóa việc tích hợp công nghệ và sự khéo léo của con người trong hoạt động kinh doanh. Hành trình của chúng tôi bắt đầu với cam kết về sự xuất sắc và đổi mới, nhằm thiết lập các tiêu chuẩn mới trong các dịch vụ chúng tôi cung cấp. Tại TPC, chúng tôi hướng đến mục tiêu tạo ra một hệ sinh thái kết hợp nhuần nhuyễn các giải pháp của con người với nền tảng công nghệ, qua đó tối ưu hóa hoạt động kinh doanh và nâng cao giá trị cộng đồng.