Việc làm Hòa Bình Group

Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Tổ Chức Hội Nghị, Sự Kiện Và Du Lịch Quốc Tế Hòa Bình
Banquet Manager
Hòa Bình Group
46 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

1. To supervise and control the activities of the outlet.

2. To monitor duty roster of all staff.

3. To co-ordinate with other departments to improve work and solve problems.

4. To attend to operational problems and needs brought to his attention. Attends to guests’ complaints, inquiries and requests.

5. To check on service in the function hours to ensure the highest service standard are being rendered by the staff.

6. To promote and maintain good public relations with hotel clientele. Converses with guests to ensure a ‘personal touch’ of service and also obtains from guests their comments about the service.

7. To record any unusual events and problems/complaints encountered during the operational hours in the Daily or Function Report which will be handed to the F&B Direct

8. Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.

9. To work closely with the Kitchen to achieve a higher standard in good presentation and quality.

10. To co-ordinate closely with Banquet Sales Manager on all functions.

11. To prepare function rooms according to event orders and amendments issued by the Banquet Sales Office.

12. To check with organizer to ensure all details are carried out according to guests’ requirement.

13. To ensure all function rooms are kept clean and tidy and all operating equipment are stored properly.

14. To conduct pre-function checks to ensure the specific requirements are adhered to.

15. To maintain a logbook for all beverage items and to ensure they are always at par level.

16. To assist in updating the inventory log book for all operating equipment OE. TV, VCR, glassware, linens, chinaware, silverware, etc.

17. Process and maintain confidential information and to properly document information for payroll purposes, i.e. new hire, personal information, wage changes, termination, etc.

18. To attend Food & Beverage meetings and daily operation meetings.

19. Possess a high level of professionalism and integrity while maintaining the confidentiality of the office.

20. Respond properly in any hotel emergency or safety situation

21. Willingness to work in an environment where “cross-training”, “inter-departmental exposure” and “multi-skill” is a norm.

22. Perform tasks as assigned by the hotel management and direct supervisor.

23. Ensure general maintenance of sections appointed and follow up on work order forms with Engineering department.

24. Enforce staff motivation and team building.

Quyền lợi được hưởng

- International working environment- Annual Leaves  

- Attractive salary

- 13th month salary

- Birthday benefit

- Duty Meals

- Annual Outing trip

- Special room rate as per Melia Hotels International policy

- Shuttle Bus to pick up associates from Vung Tau and Ba Ria to Melia Ho Tram

Yêu cầu công việc

  • College degree or above
  • Hotel Management Professional
  • Vietnamese- Excellent level, written & spoken
  • English - Good level, written & spoken
  • Administrative Specialized courses
  • Computer Skills
  • Letter Writing Skills
  • At least 5 years experience in international hotel at the same position
  • 2 years in the same position in hotels of similar category and services.

Yêu cầu hồ sơ

Interested candidate, please apply CV in English here.

Please contact: 0254 378 9000 Ext: 5203

Khu vực
Báo cáo
Công Ty Tổ Chức Hội Nghị, Sự Kiện Và Du Lịch Quốc Tế Hòa Bình
Hòa Bình Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty tổ chức Hội nghị, hội thảo, sự kiện và Du lịch Quốc Tế Hòa Bình (HOABINH GROUP) chuyên tổ chức hội nghị, hội thảo, tổ chức sự kiện, teambuilding chuyên nghiệp, tổ chức các chương trình du lịch chất lượng cao trong nước và quốc tế, cho thuê xe du lịch và các thiết bị phục vụ sự kiện.

Với lịch sử gần 15 năm thành lập với kinh nghiệm vô cùng dày dạn của đội ngũ nhân sự, "HOABINH GROUP" đã và đang trở thành một trong những thương hiệu có uy tín tại Việt Nam, làm hài lòng tất cả các khách hàng khó tính nhất. Phương châm hoạt động của chúng tôi là: "Chất lượng làm nên danh tiếng". Do vậy, đến với chúng tôi quý khách luôn luôn được hưởng những dịch vụ hoàn hảo nhất. Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp giàu kinh nghiệm, nhiệt tình chu đáo được đào tạo chính quy tại những địa chỉ tin cậy, chúng tôi không ngừng khẳng định mình trong môi trường cạnh tranh và tin tưởng rằng mỗi sự hợp tác với chúng tôi luôn là sự lựa chọn đúng đắn nhất của Quý khách.

Để trở thành một thương hiệu uy tín hàng đầu trong lĩnh vực Hội nghị, Hội thảo, Sự kiện, Du lịch - không thể không kể tới đội ngũ nhân sự cùng môi trường văn hóa làm việc đầy năng lượng của HBG. Chúng tôi chờ mong sự gia nhập của các bạn trẻ nhiệt huyết, tài năng và yêu nghề dịch vụ/sự kiện để đưa công ty ngày càng phát triển bền vững cũng như vươn ra tới thị trường Đông Nam Á, Châu Á.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Hòa Bình Group là công ty được thành lập từ tháng 3 năm 2021.

Mission

  • “Chất lượng làm nên danh tiếng” là phương châm hoạt động và cũng là thông điệp mà HoaBinh Group muốn gửi gắm tới Quý khách hàng!

Những nghề phổ biến tại Hòa Bình Group

Bạn làm việc tại Hòa Bình Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hòa Bình Group

Hòa Bình Group

Click để đánh giá