Việc làm SAPO Technology

Tìm thấy 22 việc làm đang tuyển dụng
SAPO Technology., JSC
Outlet Manager
SAPO Technology
3.7
42 đánh giá 153 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

·Key activities performed may include:             

Outlet managers are responsible for company’s outlet performance like personnel management, beverage and foods and other services and operations. They monitor and make sure that there is a smooth running of customer service areas and satisfaction. 

·The outlet manager interacts with their clients in order to make sure that satisfaction and promotion of facilities and services are adequately met. An outlet manager communicates with other departments in order make sure that customers’ needs are satisfied and met. They make sure that good handling of cash is properly followed. They also deal with customer’s complaint and listen with some feedbacks so as to improve their services. 

·The manager is responsible in recruiting team professional as well as qualified staff who is dedicated to provide great services. They organize appointments and meetings for staff, change menu and other matters related to their line of work and implement trainings for employees if needed. Outlet managers focus on safety and health standards in order to make sure that their teams have good knowledge on safe working condition. 

·The outlet manager is in-charge of performance and sales of the company and ensures that the company’s profits and goals are met. They take monthly inventories with their supplies and maintain an optimum stock level so as to meet their customer’s demand. They avoid excess and detect waste for optimum profit without affecting the company’s performance. 

·Knows and understands the job description of all position in restaurant, service, bar and cashiering, capable of performing the tasks as required 

·Knows and understands all the food and beverage policies and procedures in service of food and beverage 

·Recognizes good quality products and presentation 

·Directs all efforts in the outlet to maintain all service standards established for food and beverage service department 

·Implements an effective cleaning schedule for the outlet ·     

 ·Knowledgeable in wine service and bartending 

·Maintains control procedures in food and beverage cost and cashiering 

·Promotes guest satisfaction in the outlet 

·Maintains grooming standards for all service personnel in the outlet 

·Receives reservation for the outlet and special bookings 

·Knows the requisition point and par stock level for beverage supplies, food supplies, guest supplies and bar supplies in the outlet 

·Capable of operating all the equipment in the restaurant service and bar 

·Reports to the Food and Beverage Manager

Quyền lợi được hưởng

  • Full salary and service charge
  • Comfortable accommodation
  • Three meals per day
  • Relocation transportation allowance
  • Annual health check
  • Annual bonus based on performance
  • Team activities and parties
  • 30% staff discount for restaurants and spa
  • One free night stay per year in the resort
  • Growth opportunity and/or cross-training

Yêu cầu công việc

  • Minimum of 2-years of experience in the same position or strong track record as an Assistant Manager in a hotel restaurant
  • Self-motivated.
  • Innovative thinking.
  • Strong interpersonal and communication skills.
  • Strong leadership, coaching and counseling skills.
  • Strong analytical skills and strategic thinking.
  • Good financial management skills.
  • High attention to detail.
  • Ability to organize and lead complex projects.
  • Able to multi-task and prioritize tasks consistent with business objectives.

Yêu cầu hồ sơ

CV via Email

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
  • Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
  • Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
  • Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
  • Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
  • Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
  • Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
  • Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
  • Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
  • 2008: Công ty được thành lập

Mission

Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.

Những nghề phổ biến tại SAPO Technology

Bạn làm việc tại SAPO Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAPO Technology

SAPO Technology

Click để đánh giá