Locations: Ho Chi Minh, Da Nang, Hanoi
What You'll Be Doing
- The Product Owner is the go-to for stakeholders to help them translate their vision into a product roadmap, prioritize their requirements, and create impactful features that users love
- You should be able to see the stakeholder's product as your own, diving into the product landscape to understand how we are different, how we can compete, and what we can do to create more impactful features for our target users
- You will draw conclusions from client insights to develop innovative product feature requirements and enhancement plans
- You will use your strategic and critical thinking skills to help turn the high-level desires of stakeholders into defined goals with a clear vision for development output
- You will facilitate discussions and product planning sessions with stakeholders to understand their vision and priorities
- You will be present in all team meetings as the voice of the stakeholder, ensuring that product requirements are understood and developed to meet expectations
- You will define the product vision and roadmap and then plan and manage each iteration with team members
- You should establish and maintain professional and consultative relationships with your clients, ensuring that they understand the process, give feedback where required, and are involved in the product development process
- You will facilitate the full lifecycle of moving from idea, to design, to prototype testing, to development, and then to release
Must Have
- Require a minimum of 3 years experience in a related field; product owner, product manager, business analyst, client account lead, client account manager
- Require fluent written and verbal communication skills in English
- Require a background working with agile / scrum methodologies
- Require experience writing user stories with detailing acceptance criteria
- Require experience working on both the product design and technical sides of product development
- Require experience working with either clients/stakeholders to manage the development of their product
- Experience working in a fast-paced environment is a plus
- Deep knowledge of mobile and web products is a plus
- Product-mindset and the ability to think MVP and focus on the highest priority features for development is a plus
- Product Owner certification is a plus
- Three days remote every week and four full remote weeks per year
- Gold level Health Insurance coverage from Bao Viet Insurance, a yearly complete Health Check and social insurance
- All office benefits and full salary during probation
- Flexible working time starting anytime up to 10 AM working Monday - Friday with no overtime and a long lunch break
- Allowance for everything: meals, parking, petrol, along with unlimited snacks and nice coffee every day
- Choose from a brand-new Mac or PC device
- Salary review twice a year with opportunities for promotions and spot awards
- 12 days annual leave per year, with all days not taken paid out in cash, plus 2 sick leave days
- Yearly Training Budget up to 5 million VND per staff. On top of that, a Professional coaching program, buddy system, tech talks, agile sessions, and 1on1 private English classes are available
- Yearly company trip, monthly activities, and other Celebrations for special days in the year, such as Women's Day, YEP, and Christmas
- Employee-led clubs within the company; games teams, sports teams, etc
- Modern open-space office with comfortable workspace, a PS5 games room, and chill-out areas
Tập đoàn Giáo dục Đại Trường Phát là doanh nghiệp hàng đầu về giải pháp dạy và học ngoại ngữ, giáo trình tiếng Anh, sách ngoại văn, giải pháp thiết bị giáo dục và đào tạo trực tuyến. Thành lập năm 2003, Tập đoàn là nơi quy tụ của hơn 300 nhân viên chuyên ngành xuất bản, khảo thí, đào tạo ngoại ngữ, công nghệ thông tin, đội ngũ tác giả của các Nhà Xuất bản nổi tiếng thế giới, với sự hợp tác của hơn 100 cộng tác viên trong và ngoài nước, là các chuyên viên ngành giáo dục và các giáo viên nhiều năm kinh nghiệm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding,
- year-end party,
- bóng bàn,
- cầu lông,
- bóng đá,
- âm nhạc
Lịch sử thành lập
- Năm 2003: ban đầu là một cửa hàng nhỏ chuyên bán lẻ văn phòng phẩm có trụ sở tại Quận 7
- Năm 2006: chính thức thành lập Công Ty TNHH Thương Mại Đại Trường Phát
- Năm 2008: đổi tên thành Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Đại Trường Phát
- Năm 2009: đổi tên thành Công TY CP Giáo dục Đại Trường Phát
Mission
Với 15 năm sát cánh cùng các đối tác chiến lược, là các nhà xuất bản, tập đoàn giáo dục, tập đoàn công nghệ nổi tiếng trên thế giới như Oxford, Cambridge, Express Publishing, Macmillan, EnglishCentral, Really English, Blackboard Inc, VESTEL… và các tổ chức giáo dục có uy tín trong nước như Bộ Giáo dục và Đào tạo, Sở Giáo dục và Đào tạo của hơn 54 tỉnh/thành phố, Tập đoàn Giáo dục Đại Trường Phát đã và đang đưa những tựa sách ngoại văn, giáo trình tiếng Anh, phù hợp với chương trình giáo dục của Việt Nam đến hơn 5.000 trường Mầm non, Tiểu học, Trung học Cơ sở, Trung học Phổ thông, Cao đẳng, Đại học, các trường Quốc tế, Trung tâm Ngoại ngữ, Thư viện và các Nhà sách trên toàn quốc.
Review Đại Trường Phát
Mùa dịch nhưng công ty không giảm lương nhân viên. Thưởng cuối năm vẫn đầy đủ mặc dù ngành giáo dục là một trong những ngành chịu ảnh hưởng nặng nề nhất năm nay(rv)
Mỗi tháng được ăn 1 bữa sinh nhật cũng vui, team building năm nay cả công ty kéo lên Đà Lạt chơi vui ghê, ước gì năm sau kéo dài thành 3 4 ngày chơi cho đã. (rv)
Công ty chế độ ổn áp, bây giờ mình thấy đủ chế độ theo quy định pháp luật đã rất ok rồi, kiếm việc khó khăn, may mà vào được vị trí Biên tập. (rv)