Việc làm Mega Holdings

Cập nhật 29/09/2024 16:39
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Tập Đoàn Mega Holdings
Seller Support - SPX Express, Customer Excellence
Mega Holdings
46 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
  • Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
  • Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
  • Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
  • Regularly forecast the volume from the key sellers.
  • Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
  • Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
  • Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
  • Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
  • Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
  • The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
  • Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
  • Perform other duties as assigned by the line manager.

Requirements

  • Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
  • Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
  • Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
  • Good at communication, negotiation, and problem-solving.
  • Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
  • Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
  • Desire to learn and desire to understand how the world works.
Khu vực
Báo cáo
Tập Đoàn Mega Holdings
Mega Holdings Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 08 đường số 08, Khu đô thị Cityland Park Hills, Phường 10, Quận Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Tập đoàn Mega Holdings là một trong những đơn vị hàng đầu tại Việt Nam trong ngành chăm sóc sức khỏe, sắc đẹp và sản xuất sản phẩm công nghiệp.

Tập đoàn Mega Holdings gồm các Công ty thành viên như chuỗi viện thẩm mỹ quốc tế Mega Korea (www.megakorea.vn), chuỗi thẩm mỹ viện MediCare Clinic (www.vienthammymedicare.vn), Công ty Nhựa Việt Tiến (www.viettienplastic.vn),... với 11 chi nhánh trên khắp cả nước và đang không ngừng mở rộng mạng lưới cơ sở.

Tập đoàn Mega Holdings luôn lấy sự hài lòng của khách hàng là trọng tâm cho mọi hoạt động của mình. Chúng tôi mong muốn mang lại cho tất cả khách hàng những dịch vụ, sản phẩm tốt nhất với sự cam kết cao nhất. Từ đó lan tỏa nét văn hóa văn minh trong kinh doanh, mang lại niềm tin cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Mega Holdings

Bạn làm việc tại Mega Holdings? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mega Holdings

Mega Holdings

Click để đánh giá