Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is repsonsible for developing and implementing capability development activities in the Frontline through:
1. Designing and managing the construction of job profiles, training roadmaps, career paths, recruitment, appointment guidelines, and capacity asssestment process
2. Developing and implementing training programs (10-20-70) for Frontline
3. Guide/design training materials, including products, programs, and campaign training materials
4. Planning and implementing capacity assessment of Frontline
5. Become a Business Coach
Key Accountabilities (1)
1. Capacity Development
- Capacity development for the Frontline
- The focal point to receive feedback and make suggestions to build, evaluate, and adjust the necessary competency framework, training roadmap for Frontline
- Develop JD, JS for Frontline
- Coordinate with Human Resources department to monitor and evaluate actual capacity against the competency framework requirements.
- Develop and implement a roadmap to narrow capacity GAP, including the planning and training required for the position consistent with business objectives (including management positions in Business Banking Center)
- Design and implement professional training programs for the Frontline under RACI with HR
- Conduct productivity improvement programs, coaching and mentoring to enhance frontline's productivity and sales
- Set up and manage the implementation of human resource development programs such as succession planning, reserve director, trainee management...
Key Accountabilities (2)
2. Training on customer experience / Product / Solution / Customer Journey
- Develop and implement PDP Personal Development programs, synthesizing, planning training, and annual training budget for the positions of Frontline
- Develop, guide và coordinate the implementation of personnel capacity assessment for recruitment, appointment/rotation to ensure that the capacity is met according to position requirements.
- Generate documents and implement trainings on customer experience / Products / Solutions / The responsive customer journey to ensures that the needs of customers and business are met.
- Implement training and provide professional trainers according to RACI with LnD HR.
- Report periodically and/or at the request of the Chief of Division on the progress of capacity development.
- Other tasks assigned by the management level.
Yêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Minimum 8 years in the position related to financial analysis / credit / market research, marketing of finance and banking
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Chứng khoán Bảo Minh (gọi tắt là BMSC) được sáng lập bởi Tổng Công ty Cổ phần Bảo Minh – Tổ chức Bảo hiểm và đầu tư Tài chính hàng đầu tại Việt Nam.
Công ty được thành lập và hoạt động kinh doanh chứng khoán theo Giấy phép số 90/UBCK- GP ngày 21/04/2008 và hoạt động Lưu ký Chứng khoán số 19/UBCK-GCN ngày 21/4/2008 do Ủy Ban Chứng Khoán Nhà Nước cấp và là thành viên của Trung tâm Lưu ký Chứng khoán theo giấy chứng nhận số 92/CNTVLK ngày 12/5/2008.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHYT, BHTN, Bảo hiểm sức khỏe theo quy định của Công ty.
- Được hưởng Bảo hiểm trách nhiệm người sử dụng lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building.
- Company trip
- Tiệc tất niên cuối năm
Lịch sử thành lập
- Tháng 04/2008, Trở thành thành viên thứ 92 của Trung Tâm Lưu ký Chứng khoán Việt Nam (VSD)
- Tháng 09/2008, Trở thành công ty chứng khoán thành viên giao dịch thứ 85 của TT GDCK Hà Nội.
- Tháng 11/2008, Trở thành thành viên giao dịch của Sở giao dịch chứng khoán TP Hồ Chí Minh
- Tháng 10/2009, Danh hiệu “CTCK thành viên tiêu biểu của năm” do Sở GDCK Hà Nội và Báo Đầu tư tổ chức.
- Tháng 12/2010, Chuyển trụ sở chính từ Hà Nội vào TP HCM.
- Tháng 01/2013, Biên lợi nhuận ròng năm 2012 đạt 44,41%
- Tháng 09/2016, Có sự thay đổi lớn trong cơ cấu cổ đông lớn và đội ngũ quản trị điều hành
- Tháng 10/2016, Lãi ròng 9 tháng vượt 23% kế hoạch năm
- Tháng 01/2017, Bổ nhiệm Tổng giám đốc Hoàng Văn Thắng.
Mission
Sứ mệnh của BMSC là cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tài chính, tư vấn tốt nhất, giúp tối đa hoá lợi ích của khách hàng và duy trì tính minh bạch của thị trường tài chính.