Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This position is reponsible for Tivi or Air Conditioner category.
The job holder is responsible for supporting business development, participating in every work detail to support the PM director to process and take action of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution to get results.
Main responsibilities:
1. Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
− PSI management & process; close working with related departments for problem identification and solutions provision
− Tracking target implementation and pushing target achievement
− Survey and analyze market insight (including products, price, competition, channels, consumption, etc.), demonstrate the output to relevant stakeholders
− Collect information from the regions, grasp the customer's situation, and participate in the customer’s policy draft and action.
2. Product operation:
− Manage product lineup activities, develop product plans and drive execution, market benchmarking
− Manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
− Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
− Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand’s and TCL’s objectives and guidelines
− Monitor and steer stock availability of products
− Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
− Formulate and manage retail SO strategies for key models
− Product portfolio and planning, technical support for branches
− Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
− Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
3. Relationship:
− Closely working with HQ for product management
− Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
− Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic Departments
Yêu Cầu Công Việc
− 3 – 5 years of experience in Product Sales or Product Marketing experience
− Product Management experience
− Strong product management work process
− Familiarity with market
− Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
− Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
− Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
− Supervises mentoring and coaching for team members
− Bachelor's degree, or Master's degree;
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ Bộ phận Tài chính Tiêu dùng của VPBank, FE CREDIT đã chuyển giao thành công toàn bộ hoạt động tài chính tiêu dùng cho công ty độc lập: FE CREDIT vào tháng 2 năm 2015. Sau 10 năm hoạt động, FE CREDIT đã trở thành công ty dẫn đầu thị trường trong lĩnh vực tài chính tiêu dùng tại Việt Nam, với hơn 17.500 nhân viên và mạng lưới đa dạng với hơn 13.000 điểm bán hàng trên toàn quốc, hoạt động với sự hợp tác tin cậy với hơn 9.000 đối tác, tự hào mang đến các giải pháp tài chính đa dạng, linh hoạt và hiệu quả cho hơn 10 triệu người Việt Nam thông qua các sản phẩm cho vay tiêu dùng Và dịch vụ.
Chính sách bảo hiểm:
- Được hưởng bảo hiểm tai nạn và sức khỏe
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Giáng sinh
- Tiệc cuối năm
- Team Building
- Ngày gia đình
- Ngày thể thao
- Chương trình tìm kiếm tài năng Fe-credit
Lịch sử thành lập
- Tiền thân là Khối Tín dụng tiêu dùng trực thuộc Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank), FE CREDIT đã thành công trong việc chuyển đổi hoạt động Tín dụng tiêu dùng sang một pháp nhân độc lập mới với tên gọi Công ty Tài chính TNHH MTV Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (được nhận diện với Thương hiệu FE CREDIT) vào tháng 02/2015.
Mission:
Với sứ mệnh “Hiện thực hóa triệu ước mơ” và mong muốn mở ra cơ hội có được cuộc sống tốt đẹp hơn cho tất cả người dân Việt Nam, FE CREDIT đã vượt qua những khó khăn, định kiến, hiểu lầm, từng bước khẳng định vị thế công ty tài chính hàng đầu Việt Nam.
Review FE Credit
Không còn như xưa, cắt giảm phúc lợi và nhân viên (ID)
Môi trường tốt, nhân viên thân thiện, lương cao, học được nhiều kinh nghiệm (ID)
Lương cao, công việc áp lực, thường xuyên tăng ca không lương (ID)