Are You Looking For a Fun Place to Work?
Join The Game!
Leader in the development and publishing of games, Gameloft® has established itself as a pioneer in the industry, creating innovative gaming experiences for over 20 years. Gameloft creates games for all digital platforms, from mobile to cross-platform titles for PC and consoles. Gameloft operates its own established franchises such as Asphalt®, Dragon Mania Legends, Modern Combat and Dungeon Hunter and also partners with major rights holders including LEGO®, Universal, Illumination Entertainment, Hasbro®, Fox Digital Entertainment, Mattel®, Lamborghini®, and Ferrari®. Gameloft distributes its games in over 100 countries and employs 3,400 people worldwide. Every month, 55 million unique users can be reached by advertisers in Gameloft games with Gameloft for brands, a leading B2B offering dedicated to brands and agencies. Gameloft is a Vivendi company.
The Associate Product Manager is the expert on the live game, responsible for transforming the live-ops strategy into a detailed plan and setting up in-game events and promotions. Their goal is to surprise and delight users daily, driving engagement and achieving the game's monetization targets.
Your main challenges will include
- Collaborate with Product Manager, Marketing team, and Production teams to create and manage live-ops plans.
- Define & set up in-game events and promotions using the required tools.
- Oversee live-ops QA testing process to ensure a smooth user experience.
- Manage in-game inventory and ensure proper item display.
- Work with cross-functional teams on communication strategies, asset creation, and localization; keep stakeholders updated on live-ops plans.
- Benchmark industry best practices for live-ops strategies; analyze live-ops data, report, and continuously improve in-game actions.
- Passion for games, with creative ideas to boost engagement, enhance features, and improve user satisfaction.
- Basic understanding of various game business models.
- Self-motivated with the ability to quickly learn different CRM tools.
- Strong attention to detail and accuracy.
- Advanced proficiency in English.
Recruitment Process
- (1) Screening call. Only qualified candidates will be contacted by our recruiters,
- (2) Test,
- (3) Interview,
- (4) Offer.
Work Location and Hour
- Work location 26 Ung Van Khiem, Binh Thanh, HCMC (hybrid working model)
- Work hours 0830 A.M - 0600 P.M, Monday - Friday
Why Join Gameloft?
- You want to work in an exceptional industry and create games downloaded more than 1 billion times per year.
- You want to be part of a talented and supportive team of pioneers who have a passion for creating video games.
- You want to contribute to a vibrant and dynamic atmosphere.
- You want to join a global company and meet great people around the world.
- You will work on a permanent contract with competitive remuneration and benefits package.
- You are looking for a fun place to work in the heart of the city.
What We Offer
- An attractive monthly salary alongside Tet and other performance bonuses.
- 100% coverage of mandatory insurance (SI, HI, UI) and extra healthcare insurance.
- Various training packages, including internal training, sponsorship training, and e-learning (i-learn, Udemy,...).
- 12 days of paid annual leave, 5 days of paid sick leave, 12 days of paid holiday leave (including 1 day for Christmas),...
- Hybrid working model.
- A monthly allowance to cover electricity and Internet bills.
- A range of policies of support employees physically, mentally and emotionally while working from home.
- A dynamic workplace environment, with over 18 nationalities, where hundreds of world-renowned game titles were born.
- Opportunities to train with experts and develop yourselves.
- An open-space office, a cafeteria, a terrace and a Gaming Area.
- Other benefits from one of the best employers in Vietnam.
What's more?
- Want to know more? Visit our websites
- Saigon Studio website
- LinkedIn page
- Facebook page
- Due to the high number of applicants, we regret to inform you that only shortlisted candidates will be notified. Thank you for your understanding.
Được thành lập từ Bộ phận Tài chính Tiêu dùng của VPBank, FE CREDIT đã chuyển giao thành công toàn bộ hoạt động tài chính tiêu dùng cho công ty độc lập: FE CREDIT vào tháng 2 năm 2015. Sau 10 năm hoạt động, FE CREDIT đã trở thành công ty dẫn đầu thị trường trong lĩnh vực tài chính tiêu dùng tại Việt Nam, với hơn 17.500 nhân viên và mạng lưới đa dạng với hơn 13.000 điểm bán hàng trên toàn quốc, hoạt động với sự hợp tác tin cậy với hơn 9.000 đối tác, tự hào mang đến các giải pháp tài chính đa dạng, linh hoạt và hiệu quả cho hơn 10 triệu người Việt Nam thông qua các sản phẩm cho vay tiêu dùng Và dịch vụ.
Chính sách bảo hiểm:
- Được hưởng bảo hiểm tai nạn và sức khỏe
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Giáng sinh
- Tiệc cuối năm
- Team Building
- Ngày gia đình
- Ngày thể thao
- Chương trình tìm kiếm tài năng Fe-credit
Lịch sử thành lập
- Tiền thân là Khối Tín dụng tiêu dùng trực thuộc Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank), FE CREDIT đã thành công trong việc chuyển đổi hoạt động Tín dụng tiêu dùng sang một pháp nhân độc lập mới với tên gọi Công ty Tài chính TNHH MTV Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (được nhận diện với Thương hiệu FE CREDIT) vào tháng 02/2015.
Mission:
Với sứ mệnh “Hiện thực hóa triệu ước mơ” và mong muốn mở ra cơ hội có được cuộc sống tốt đẹp hơn cho tất cả người dân Việt Nam, FE CREDIT đã vượt qua những khó khăn, định kiến, hiểu lầm, từng bước khẳng định vị thế công ty tài chính hàng đầu Việt Nam.
Review FE Credit
Không còn như xưa, cắt giảm phúc lợi và nhân viên (ID)
Môi trường tốt, nhân viên thân thiện, lương cao, học được nhiều kinh nghiệm (ID)
Lương cao, công việc áp lực, thường xuyên tăng ca không lương (ID)