Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Hire, coach and direct employees and manage, appraise and develop (the cooperation between) employees of the own department/discipline using the instruments, service and procedures of the HRM department.
Initiate and maintain relations with strategic (potential) customers, monitor the developments and performance
Make contract proposals, negotiate with (potential) clients and ensure the signing of contracts in line with approved sales strategy as well as monitoring the execution of the contract (e.g. right products at the customer on the right place).
Generate ideas for innovation and new products/market segments/product market combinations based on customer requests and market analyses, develop business cases and internal possibilities and/or ensure the execution.
Generate ideas for innovation and new products/market segments/product market combinations based on customer requests and market analyses, develop business cases and internal possibilities and/or ensure the execution.
Develop, maintain and expand a network of strategic external and internal relations and look after the interests of the organization.
Xem thêmMaster's degree in Business Economics, Business Administration, Marketing, International Business or a related field.
At least 10-12 years of relevant experience in Sales Management, Marketing, or strategic business development in an international setting - preferably within Adult Nutrition in health, food, or nutrition industries in EMEA.
Proven track record of driving business growth through Sales strategy, execution, and collaboration with Marketing/BD teams - including relationship-building, leading teams, KPI monitoring, and sales conversion.
Corporate experience, with the ability to navigate within complex organizations and make a meaningful impact.
Entrepreneurial mindset - proactive, ownership-driven, and committed to driving initiatives forward.
Fluent in English; additional languages are an advantage
Willingness to travel internationally up to 30% of your timeUnique company culture of Dutch heritage and international presence;
To ensure a healthy work-life balance, we've implemented a hybrid work model for this role. You'll be required to visit our Amersfoort office no more than twice a week, allowing you flexibility while maintaining collaborative engagement;
Receive home office essentials, such as an ergonomic chair, desk, monitors, and more, to support your comfort and productivity while working remotely;
A Car Lease Scheme/Mobility budget;
Keen on cycling? Take advantage of our bike purchase scheme, offering attractive tax benefits to help you acquire a brand-new bike. Enjoy the ride while saving on costs;
Enjoy 200 hours of annual leave on a full-time basis, with the flexibility to sell or purchase up to 40 additional hours of holiday time. Your 8% holiday allowance ensures that you can make the most of your well-deserved time off;
A workweek of (fulltime) 40 hours, a salary in the range of €7.300-€10.000 and a bonus scheme;
A competitive pension to support when you retire. A partner pension too, so your partner will be looked after if something happens to you while you're working with us;
Free cheese and milk at lunch in the central office, and barista coffee to help you go through your working days with a lot of joy.
Công ty TNHH FrieslandCampina Việt Nam bắt đầu thực hiện hoạt động phát triển ngành sữa tại Việt Nam từ năm 1995 với mức đầu tư mỗi năm khoảng 1 triệu đô la Mỹ. Sau hơn 20 năm hoạt động, FrieslandCampina Việt Nam đã trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu trong ngành sản xuất sữa tại Việt Nam. Hơn 2.400 hộ nông dân đã được ký hợp đồng thu mua và thường xuyên được huấn luyện, kiểm tra, đang cung cấp khoảng 170 tấn sữa chất lượng mỗi ngày (chiếm 23- 25% lượng sữa tươi của cả nước). FrieslandCampina Việt Nam không chỉ cung cấp cho người dân mỗi năm hơn 1,5 tỷ suất sữa chất lượng cao, với các nhãn hiệu đã được người dân Việt Nam tin yêu như Dutch Lady, Friso, YoMost, Fristi, Completa… mà còn tạo ra hơn 15 ngàn việc làm trực tiếp và gián tiếp cho người lao động tại Việt Nam. FrieslandCampina Việt Nam trở thành công ty đầu tiên tại Việt Nam nhận được cả 4 chứng chỉ quốc tế cho các hệ thống quản lý ISO 9000:2008 (về chất lượng), ISO 14000:2004 (về môi trường) và ISO 22000:2005 (về an toàn thực phẩm) và OHSAS 18001: 2007 (về an toàn và sức khỏe nghề nghiệp) của Bureau Veritas.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm :BHYT, BHTN, BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Hỗ trợ cho chương trình tình nguyện
- Các hoạt động thể thao: Bóng đá, cầu lông,..
- Tổ chức chương trình trò chơi giải trí
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, thành lập nhà máy đầu tiên tại Bình Dương
- Năm 2002, Đổi tên thành FrieslandFoods Dutch Lady VN
- Năm 2006, Kỷ niệm 10 năm và Dutch Lady là thương hiệu lớn nhất trong lĩnh vực Thực phẩm & Đồ uống
- Năm 2008, Nhà máy thứ 2 được xây dựng ở Hà Nam
- Năm 2016, FrieslandCampina bắt đầu mở rộng thị trường sang nước ngoài, bằng cách xuất khẩu sữa sang Hong Kong và lên kế hoạch trong nhiều năm tới sẽ xuất khẩu sản phẩm sữa qua các quốc gia khác trên thế giới
- Năm 2021, đạt giải thưởng doanh nghiệp xuất sắc của Hà Nam
- Năm 2022, đạt giải thưởng Asia Pacific Enterprise Awards 2022- hạng mục Doanh nghiệp xuất sắc châu Á - Thái Bình Dương
Mission
Mang lại những sản phẩm sữa và dinh dưỡng chất lượng cao, đảm bảo an toàn cho người tiêu dùng.
Review FRIESLANDCAMPINA VIỆT NAM
Review Highlights
Cập nhật 28/02/2025
Ưu điểm
- Chế độ lương/ phúc lợi cho nhân viên thuộc top 10% lương cao nhất thị trường, mức lương cao so với các công ty khác cho người mới học ngành vi sinh (177 reviews)
- Đào tạo quốc tế, chương trình phát triển nhân tài (83 reviews)
- Cơ hội luân chuyển giữa các chức năng hoặc chuyển sang nước khác (134 reviews)
- Công ty quan tâm đến người tiêu dùng, xã hội, môi trường vì một phát triển bền vững (104 reviews)
- Môi trường làm việc hài hòa, các chức năng hỗ trợ lẫn nhau (97 reviews)
Nhược điểm
- Cơ cấu tổ chức phẳng, không có nhiều cơ hội thăng tiến do quản lý phẳng (128 reviews)
- Khối lượng công việc nhiều, đôi khi cần OT để hoàn thành khối lượng công việc (215 reviews)
- Triển vọng kinh doanh kém, kinh doanh đang trên đà đi xuống nên tiền thưởng hạn chế (176 reviews)
- Quy trình phê duyệt dài, cần nhiều thời gian để phát triển sản phẩm mới (114 reviews)
- Thiếu nhân viên thâm niên, môi trường không hỗ trợ tốt cho nhân viên lâu năm (109 reviews)
Lương ổn , có đầy đủ bh
Môi trường tốt để học hỏi và phát triển. Đặc biệt đối với thế hệ trẻ nhưng triển vọng kinh doanh kém
Mức lương cao so với các công ty khác cho người mới học ngành vi sinh
Những nghề phổ biến tại FRIESLANDCAMPINA VIỆT NAM
Bạn làm việc tại FRIESLANDCAMPINA VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn