Mô tả công việc
For Service Division (Tasks performed for clients):
- Responsible for the service division: calculating salaries, bonuses, work efficiency, and KPIs for clients.
- Receiving information, checking, and reconciling with clients on information regarding: timekeeping sheets, labor fluctuations, etc.
- Drafting labor contracts according to clients' requests (based on available template contracts), advising clients on labor regulations.
- Handling tasks related to social insurance, health insurance, personal income tax, labor reports, etc., including internal tasks and working with government authorities.
- Handling BHYT (Health Insurance) documents: sickness, maternity, etc.
For tasks performed for the company:
- Participating in designing salary scales, bonus policies, and welfare benefits according to job positions and capabilities.
- Contributing to the development of salary, bonus, and welfare policies.
- Advising and providing recommendations to HRM on tools and solutions to retain and attract talents through salary and welfare policies.
- Providing suggestions, drafting procedures, and regulations related to Compensation & Benefits (C&B) operations.
- Performing other tasks assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
- Graduated from College or higher in Human Resources Management, Labor Management, Human Resource Administration, Law, or related fields.
- Minimum 2 year of experience in equivalent positions.
- Knowledge of labor laws and regulations.
- Ability to analyze and solve problems.
- Good computer skills.
- Good English communication skills are an advantage (not mandatory).
- Candidates who have experience using HR and payroll software are preferred.
- Candidates with understanding and experience in applying the 3P Salary Model are preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Annual salary review.
- 13th-month salary + bonus (if any).
- Monthly provision of spa vouchers, petrol allowance, etc.
- Full insurance coverage and other benefits such as public holidays, Tet holiday, annual leave, and travel allowance.
- Professional, dynamic, and modern working environment.
- Working in a foreign-standard company with ample opportunities for learning and skill development in English and Chinese.
- 100% foreign clientele, diverse cultural environment.
- Opportunities for career advancement, long-term commitment to the company, and stable job prospects.
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.
Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Event hàng tháng.
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020
Mission
- . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.