Việc làm Pca Company Services

Cập nhật 09/11/2024 10:25
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Pca Company Services
112879 - Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics
Pca Company Services
43 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 23 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics

Job Code: 112879

- Working location: Duc Hoa District, Long An Province

- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND

Responsibility

1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.

2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.

3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.

4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.

5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.

6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.

7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.

8. Report and resolve issues that arise in daily operations.

<Performance Standard>

1. Leverage warehouse management experience to lead and manage a successful team efficiently and cost-effectively.

2. Utilize expertise in warehouse operations to streamline processes, reduce costs, and maximize efficiency.

3. Use inventory control systems to ensure the accuracy of stock levels, minimize losses, and optimize inventory.

4. Identify areas of improvement and develop strategies for increasing productivity.

5. Create a safe working environment by implementing safety protocols and managing hazardous materials.

6. Build strong relationships with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods.

7. Develop effective policies, procedures, and workflow processes for warehouse operations.

8. Monitor staff performance, provide coaching/feedback and motivate employees to achieve desired goals.

9. Ensure timely delivery of goods while maintaining quality standards.

10. Manage daily operations in a fast-paced environment.

11. Apply extensive knowledge of warehousing methods and principles to maintain optimal inventory levels at all times.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level 
・Experience: 
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experienced with inventory control and management 
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices. 

・Knowledge: 
-  Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, 
using the Transportation management systems (TMS)

・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team 
・Skills: 
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill

<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Long An
Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Pca Company Services
Pca Company Services Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, 124 Điện Biên Phủ, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.

Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Event hàng tháng.
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020

Mission

  • . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.

Những nghề phổ biến tại Pca Company Services

Bạn làm việc tại Pca Company Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pca Company Services

Pca Company Services

Click để đánh giá