Relationship management (40%)
- Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer companies;
- Acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements;
- Attending meetings with clients to build relationships with existing accounts.
- Working closely with Key Account Management Manager/Head of KAM, Sales team and internal core operation;
- Daily regular reporting and analyses of assigned client(s)'s performance metrics;
- To monitor weekly/monthly performance against set targets, and work with direct KAM in order to have immediate actions are taken in case of deviations (incl. timely/accurate reporting);
- Manage clients' KPIs & SOPs - Develop monitoring tools to identify problems and implement reporting processes to meet client expectations;
- Coordinate and manage the implementation of new projects.
- 2 year of experience in related field
- Bachelor's Degree in related field
- Data analysis and critical thinking skills;
- Excellent verbal and written communications skills;
- Good working knowledge of Microsoft Office Applications;
- Hardworking with a strong work ethic.
- Strong proficiency in written and spoken English or Chinese (HSK 4 above)
Working address : 307/21 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 1, Quận Tân Bình
Salary And Benefits
- Competitive income compared to the market
- Annual salary review
- "Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal grow
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
- Ứng viên: https://drive.google.com/file/d/13EkEl6tldOOQqTQidJ4B-KLr5kP4g3tQ/view
- Thành viên (Nhân viên/ TTS/ CTV): https://drive.google.com/file/d/15UokJPjbmTIbBEyn2wbn3E_i5_s38QHD/view
Thành lập năm 1997, Công ty Hoàng Phương – Tiền thân của công ty Cổ phần Thế Giới Số (Digiworld). Đến nay, 30 thương hiệu công nghệ nổi tiếng trên thế giới lựa chọn Digiworld là công ty cung cấp dịch vụ phát triển thị trường; phân phối chính thức tại Việt Nam. Digiworld hiện có hệ thống phân phối với 16.000 đại lý.
Hiện tại, Digiworld là công ty cung cấp giải pháp phân phối điện tử đầu tiên tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
-
Đảm bảo các phúc lợi BHXH, BHYT, BHTN theo quy định Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch năm công ty
- Kick-off nhóm
Lịch sử thành lập
- Năm 1997, Thành lập công ty Hoàng Phương – Tiền thân của công ty Cổ phần Thế Giới Số (Digiworld). Đến nay, 30 thương hiệu công nghệ nổi tiếng trên thế giới lựa chọn Digiworld là công ty cung cấp dịch vụ phát triển thị trường; phân phối chính thức tại Việt Nam. Digiworld hiện có hệ thống phân phối với 16.000 đại lý. Hiện tại, Digiworld là công ty cung cấp giải pháp phân phối điện tử đầu tiên tại Việt Nam.
- Năm 1997, Tiền thân CT TNHH Hoàng Phượng.
- Năm 2003, cổ phần hóa thành CTCP Thế giới Số, trở thành nhà phân phối chính thức của Acer.
- Năm 2004, Khai trương chi nhánh Hà Nội.
- Năm 2006, Khai trương chi nhánh Đà Nẵng.
- Năm 2007, Top 500 công ty lớn nhất Việt Nam.
- Năm 2015, Digiworld trở thành công ty niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán TP.HCM (HOSE) với mã chứng khoán "DGW", đánh dấu bước phát triển mới của công ty. Digiworld được vinh dự nhận Top 50 Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam do tổ chức Brand Finance của Anh bình chọn.
- Năm 2017, Digiworld đặt chân vào hai ngành hàng mới là ngành hàng Chăm sóc Sức khoẻ và ngành hàng Tiêu dùng. Với chuỗi dịch vụ giá trị gia tăng toàn diện, linh hoạt, bao gồm: Phân tích thị trường, Tiếp thị, Bán hàng, Hậu cần, Dịch vụ Hậu mãi, Thương mại điện tử D2C, Vận hành cửa hàng cho thương hiệu, Digiworld giúp các thương hiệu thâm nhập, phát triển thị trường nhanh chóng và hiệu quả tại Việt Nam.
Mission
Sứ mệnh của Digiworld là mang đến những sản phẩm công nghệ tiên tiến và chất lượng đến cho khách hàng, đồng thời cung cấp môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển cho nhân viên, đóng góp tích cực vào sự phát triển của ngành công nghiệp công nghệ thông tin tại Việt Nam.
Review Thế Giới Số DIGIWORLD
Lead tuyển dụng năng lực yếu kém, các câu hỏi khai thác pv đánh giá cũng k có
Phỏng vấn rất trịnh thượng, ko tôn trọng ứng viên
Nếu bạn là 1 người có năng lực thì còn rất nhiều môi trường công nghệ khác tốt hơn