Việc làm FE Credit

Cập nhật 21/11/2024 10:24
Tìm thấy 43 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng SMBC
Guest Relations Officer - English (District 7, HCM)
FE Credit 3.7★
31 đánh giá 707 việc làm 74 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

* General purpose of the position:

- Understand and have a good knowledge of all FVH Policies & Procedures, particularly those related to non-medical services

- Understand the organization and the medical processes of the hospital in order to be able to explain them to patients

- Be understanding, compassionate, respectful, extremely polite and ready to help patients at all times.

- Approach patients with gentle attitude and manner in order to encourage them to talk and share their comments/opinions/enquiries about hospital services

- Develop good relationships with doctors, head nurses, team leaders, and nursing staff

- Work closely with all staff, managers and directors in charge of non-medical services

- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

* Relation with Patients

- Focus will be given to inpatients

- Have a basic understanding of the medical reasons for each patient' hospitalization

- Visit all inpatients, speak to them and their family,

- give out a business card and be available when required by them including when they undertake investigations

- Ask questions about the quality of the service rendered so far (medical and nursing services, hotel services: food, quality of the room, waiting time, etc) and if patient or his family would like something specific

- Build and maintain relationships with patients while they are staying at FVH

- Well taking care of VIP inpatients during hospitalization and liaise with them until their discharge

- Proactively provide information related to FVH services and also upon patients' request

- Handle patient enquiries in a courteous and efficient manner

- Report patient complaints or problems to Guest Relations Manager and to the relevant managers (Head Nurse, Doctors, Medical Director, Support Services Director, etc), always try to find an immediate solution and then ensure follow-up with patients

- Making sure that each complainant receives either an acknowledgement of his/her complaint or a personalized answer

- Complaint database is kept up to date

* Others task

- Have a thorough understanding and knowledge of all room-related services, of the various non-medical products and of the hospitalization alternatives

- Coordinate and control with the Ward Manager and all relevant managers all aspects of hotel services (including F&B, housekeeping, telephone and internet services, cable TV, etc) in order to maintain FVH quality standard of services

- Participates to the analysis of patients' complaints, their follow-up

- Undertake any other customer services related task as may be required by Guest Relations Manager

Yêu Cầu Công Việc

- Qualification: Bachelor's Degree in English. Fluent in English (Must)

- Experience: At least 2-year experience in customer service field (service industry like international hotels or airline companies is preferable) preferably in a multi-cultural environment.

* Skills and knowledge/ Kiến thức và kỹ năng:

- Good communication and listening skills

- Good interpersonal skills

- Capable of working with a team

- Ability to work under pressure

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Phúc lợi: - Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
  • Ngày nghỉ: - Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng trệt, 144 Cộng Hòa, P12, Q.Tân Bình, TP HCM.

Được thành lập từ Bộ phận Tài chính Tiêu dùng của VPBank, FE CREDIT đã chuyển giao thành công toàn bộ hoạt động tài chính tiêu dùng cho công ty độc lập: FE CREDIT vào tháng 2 năm 2015. Sau 10 năm hoạt động, FE CREDIT đã trở thành công ty dẫn đầu thị trường trong lĩnh vực tài chính tiêu dùng tại Việt Nam, với hơn 17.500 nhân viên và mạng lưới đa dạng với hơn 13.000 điểm bán hàng trên toàn quốc, hoạt động với sự hợp tác tin cậy với hơn 9.000 đối tác, tự hào mang đến các giải pháp tài chính đa dạng, linh hoạt và hiệu quả cho hơn 10 triệu người Việt Nam thông qua các sản phẩm cho vay tiêu dùng Và dịch vụ.

Chính sách bảo hiểm: 

  • Được hưởng bảo hiểm tai nạn và sức khỏe
  • Khám sức khỏe định kỳ hàng năm

Các hoạt động ngoại khóa

  • Giáng sinh 
  • Tiệc cuối năm 
  • Team Building 
  • Ngày gia đình 
  • Ngày thể thao
  • Chương trình tìm kiếm tài năng Fe-credit

Lịch sử thành lập

  • Tiền thân là Khối Tín dụng tiêu dùng trực thuộc Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank), FE CREDIT đã thành công trong việc chuyển đổi hoạt động Tín dụng tiêu dùng sang một pháp nhân độc lập mới với tên gọi Công ty Tài chính TNHH MTV Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (được nhận diện với Thương hiệu FE CREDIT) vào tháng 02/2015.

Mission:

Với sứ mệnh “Hiện thực hóa triệu ước mơ” và mong muốn mở ra cơ hội có được cuộc sống tốt đẹp hơn cho tất cả người dân Việt Nam, FE CREDIT đã vượt qua những khó khăn, định kiến, hiểu lầm, từng bước khẳng định vị thế công ty tài chính hàng đầu Việt Nam.


Review FE Credit

3.7
31 review

15/10/2024
Nhân Viên Vận Hành Máy tại Hà Nội

Không còn như xưa, cắt giảm phúc lợi và nhân viên (ID)

11/10/2024
Nhân viên Telesale tại Hồ Chí Minh

Môi trường tốt, nhân viên thân thiện, lương cao, học được nhiều kinh nghiệm (ID)

16/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương cao, công việc áp lực, thường xuyên tăng ca không lương (ID)

Những nghề phổ biến tại FE Credit

Bạn làm việc tại FE Credit? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo FE Credit

FE Credit

Click để đánh giá