Coordinating, managing & updating all business factors (sales, market share, P&L, category management) for the assigned customers.
Developing strong business relationships with existing customers to keep trust and increase customer's Sales & Share of Business
Establishing, Developing and Enhancing new business relationships with potential customers in modern trade channel
Ensuring right assortment in all assigned customers
Working with Trade Marketing & Marketing Team and other function on related plans to win customer, shopper, consumer
Conducting field work to communicate and understand customer policy & their specific requirement. Deploy, executive and track the progress of ins-store trade activities (promotion, visibility, activation...)
Proposing relevant trade programs to fit with the business growth
Ensuring effective delivery of Business KPIs: Volume/Value growth, market share, forecast accuracy, fundamentals for the assigned accounts
Collect & report on competitive market intelligence
Other tasks as assigned by Key Account Manager.
Coordinating, managing & updating all business factors (sales, market share, P&L, category management) for the assigned customers.
Developing strong business relationships with existing customers to keep trust and increase customer's Sales & Share of Business
Establishing, Developing and Enhancing new business relationships with potential customers in modern trade channel
Ensuring right assortment in all assigned customers
Working with Trade Marketing & Marketing Team and other function on related plans to win customer, shopper, consumer
Conducting field work to communicate and understand customer policy & their specific requirement. Deploy, executive and track the progress of ins-store trade activities (promotion, visibility, activation...)
Proposing relevant trade programs to fit with the business growth
Ensuring effective delivery of Business KPIs: Volume/Value growth, market share, forecast accuracy, fundamentals for the assigned accounts
Collect & report on competitive market intelligence
Other tasks as assigned by Key Account Manager.Yêu Cầu Công Việc
Minimum 2 year experienced in Key Account Position
Dynamic, creative, hard working & independent
Good English skill
Good communication, presentation and team management skillsLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
CLB thể thao
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do