Product: ShopeeFood
Work location: Sonatus Building, 15 Le Thanh Ton, District 1, HCM
About The Team - ShopeeFood Product
Product Management is the team that works closely with the Regional Product Team and other cross-functional partners to surface needs, prioritize, test, rollout, and iterate on products. We’re focused on making incredible solutions for our customers, and that's why we are looking to hire a passionate and entrepreneurial candidate who seeks to contribute to the growth of food delivery industry. Join us to be part of the team. Your work will touch millions of people a day and is something your friends and family will experience and love.
Job Description
- Understand markets, competition and customer/user requirements in depth.
- Communicate, and analyze with Stakeholders to clearly define the business
- requirements.
- Follow the implementation of requirements, ensure it’s suitable and reasonable to satisfy
- the user demands/needs.
- Successfully translate business strategies into specific objectives/ scopes and roadmap,
- aligning efforts of the organizations with other stakeholders.
- Work closely with cross functional teams (Driver operation, Operation, BnP, BD,
- Campaign teams etc.) to ensure the consistent product and best user experience.
- Work closely with local/regional product teams to sync up product features and
- troubleshoot issues.
- Consolidate user and department feedback and compose process/product feature
- improvements.
- Deliver new initiatives/solutions, implement usage initiatives targeting business strategy.
- Priority to assure that all requirements are supported in a cost-effective, timely manner,
- with a resulting high level of User satisfaction;
- Ensure the team provides the necessary solutions and support to internal teams.
- Execute end-user web and mobile testing if needed.
- BA/BS degree in Information Technology, Computer Science or Engineering
- 3+ years of experience as product manager in a product management, engineering
- and technology strategy role.
- Ability to work effectively with cross functional teams.
- Good communication and presentation skills, can convert business feedback into
- technical requirements and vice versa.
- Good understanding of business model(s) of any fields;
- Data-driven, able to make use of either raw data, data charts/dashboards and funnels to
- get proper insights.
- Strong problem solving skills, critical thinking and willingness to roll up one's sleeves to
- get the job done.
- Eager to learn about technologies and the ecommerce industry.
- Proficiency in Mandarin Chinese, English is a must
Được thành lập vào năm 1982, Mega Lifesciences tích cực tham gia vào việc giúp đỡ hàng triệu người có cơ hội tiếp cận các sản phẩm dinh dưỡng, thảo dược, thuốc kế toa và không kê toa an toàn, hiệu quả, chất lượng hàng đầu thế giới. Mega sản xuất, tiếp thị và phân phối các loại thuốc, sản phẩm dinh dưỡng và hàng tiêu dùng có chất lượng
Trụ sở chính tại Thái Lan, hiện nay, Mega có mặt ở 31 quốc gia trên toàn thế giới. Cơ sở sản xuất của chúng tôi đặt tại Thái Lan và Úc đã đạt các chứng chỉ quốc tế về thực hành sản xuất tốt. Chúng tôi xuất khẩu sang Châu Á – Thái Bình Dương, Trung Đông, Châu Phi, Cộng đồng các quốc gia độc lập (CIS), Mỹ La-tinh và Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Số lượng nhân viên toàn quốc là 600
- 2008: Nằm trong tốp 15 Công ty Dược
- 2002: Bắt đầu hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm ETC
- 1999: Đầu tư vào hoạt động Sales & Marketing cho các sản phẩm Mega
- 1995: Bắt đầu kinh doanh mảng Phân phối – nằm trong tốp 3 Công ty Phân phối ở Việt Nam
- 1994: Thành lập Văn phòng Đại diện tại Việt Nam với khoảng 10 nhân viên
Review Mega Lifesciences
Tiêu đề là phát triển việc bán hàng
Môi trường làm việc đủ chuyên nghiệp
Một công ty rất tốt với tính nhân văn, sự tôn trọng và tự do