Các phòng ban đang tuyển dụng tại TEKY HOLDINGS

Giáo dục
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Ngân hàng

Việc làm TEKY HOLDINGS

Cập nhật 08/03/2025 11:38
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ & SÁNG TẠO TRẺ TEKY HOLDINGS
HR cum Compliance Manager
TEKY HOLDINGS 2.0★
47 đánh giá 301 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Management

- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.

2. Administration - office

- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.

- Managing corporate legal records.

- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).

3. Human Resources:

- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.

- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.

- Checking monthly payroll, payslip make annual reports

- Handling of industrial relations issues.

- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.

- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...

4. Recruitment / training / policy

- Ensuring human resource needs for all departments in the company.

- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.

- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.

5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:

- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.

- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...

6. Be in charge of implementation of customer assessments:

- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.

- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.

- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.

- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.

- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.

- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.

7. Detailed jobs will be discussed more in interview.

Yêu Cầu Công Việc

-          Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related

-          Good English (4 skills) and computer skills

-          Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.

-          Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.

-          5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.

-          Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)

Địa điểm làm việc

Bình Dương
241 Hung Loc Quarter, Hung Dinh Ward, Thuan An Town, Binh Duong Province, Viet nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ & SÁNG TẠO TRẺ TEKY HOLDINGS
TEKY HOLDINGS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tòa nhà MAC Plaza, Số 10, đường Trần Phú - Phường Mộ Lao - Quận Hà Đông - Hà Nội.

TEKY là Tổ chức giáo dục công nghệ STEAM K12 chuẩn Mỹ tiên phong và dẫn đầu tại Việt Nam với hệ sinh thái Học viện - Nền tảng edtech - Hợp tác trường, nhằm thực hiện sứ mệnh Đổi mới giáo dục, mang đến cho thế hệ trẻ Việt Nam kiến thức toàn diện về STEAM (Science - Technology - Engineering - Art - Math), đặc biệt là các tư duy công nghệ, khoa học máy tính và kỹ năng 4C của thế kỷ 21. 

Chúng tôi tin rằng trẻ em Việt Nam có cơ hội phát triển mạnh mẽ trong kỷ nguyên số với Robot, Trí tuệ nhân tạo, Metaverse và cần được trang bị sẵn sàng để trở thành những doanh nhân công nghệ trong tương lai.


Review TEKY HOLDINGS

2.0
47 review

11/03/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cạn phước lắm mới bị vớ vào công ty này

28/02/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Quy trình đào tạo giáo viên không chuyên nghiệp, đào tạo xong giáo viên cũng không hiểu được và không thể dạy các học phần cao (CTT)

06/03/2025
Giảng viên tại Hà Nội

Sinh viên rảnh rỗi làm lấy kinh nghiệm oke

Những nghề phổ biến tại TEKY HOLDINGS

Bạn làm việc tại TEKY HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TEKY HOLDINGS

TEKY HOLDINGS

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo