Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Consumer Insight Analysis (60%)
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Collaborate with cross-functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data-driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
+ Monitor and Stay up-to-date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Collaborate with cross-functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
+ Implement surveys through various methods (both in-house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in-person interviews.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
Other tasks assigned by Line manager(10%)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in business, marketing, statistics or a related field.
- At least 2 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
- Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.
- Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
- Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
MBC Playbe là công ty con của Tập đoàn truyền thông MBC – 1 trong 3 đơn vị truyền thông lớn của Hàn Quốc và là đơn vị sở hữu bản quyền hệ thống công viên chủ đề KIDZANIA dành cho trẻ em trải nghiệm nghề nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 2022: công ty được thành lập
Mission
Góp phần nâng cao chất lượng đời sống văn hóa bằng cách cung cấp trải nghiệm đặc biệt về học tập trong khi vui chơi.