Mô tả công việc
- Work with and support Brand Manager to define long-term and short-term brand strategy and growth KPIs
- Work in partnership with MERCHANDISER, SALE, VM, to drive a long-term brand vision and define Marketing strategy for all major brand moments: New Collections Launch, Key Product Highlights, Creative Campaigns, Runway Shows, seasonal pushes, as well as always-on brand activities and promotions and keep tracking the results/ learnings
- In charge of annual, quarterly, monthly, campaign-based and event-based planning, execution, and reporting in accordance with brand strategies and approved budget
- Be responsible for budget planning & management
- Work closely with the Creative & PR team to ensure good quality & creative brand communication contents & visuals as well as brand’s social pages performance
- Work closely with the Digital team to ensure the achievement of brand KPIs via digital campaigns as well as to gain comprehensive insights of target audiences
- Contribute to the achievement of brand objectives, through proactive proposals & execution of new marketing ideas and new communication channelsconsidering new trends and emerging consumer behaviors
- Collaborate and build key relationships with both internal and external stakeholder, especially KOLs/ Influencers, Social communities, press & media partners, brand principal
- Proactively keep track of brand’s sales performance in all channels (offline stores, website, marketplaces) and support the stores’ managers in all communication & PR activities, including brand & product information
Yêu cầu công việc
Relevant Experience:
- Have 4 - 6 years' experience in Trade Marketing or Communications & PR in retail/ fashion/ sports industry
- Experience with emerging channels such as Tiktok is a strong plus
Competencies:(Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
- Fluent in Vietnamese and English
- Solid knowledge of Vietnamese market (e.g., consumer behavior, media consumption, etc.). Knowledge in retailing and sport fashion is a plus
- Good project management skills
- Strong communication and presentation skills
- Good event organizing skills
- Copy writing skill and digital literacy is a plus
- Able to work under pressure and tight timeline, willing to work out of office house if necessary
- Flexible and adaptive
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Salary review
- Insurance
- Allowances
- Health Checkup
- Annual Leave
- Training and Development
Sanofi Việt Nam thuộc Tập đoàn Sanofi của Pháp, tập đoàn toàn cầu mang đến những giải pháp chăm sóc sức khỏe phát minh, được thúc đẩy bởi một mục đích: "Chúng tôi theo đuổi sự nhiệm màu của khoa học để cải thiện cuộc sống của mọi người.".
Đội ngũ nhân viên của Sanofi trên toàn thế giới luôn cố gắng chuyển đổi cách thức thực hành y khoa, biến điều không thể thành có thể cho bệnh nhân.
Tại Việt Nam, Sanofi đã có mặt hơn 70 năm, có 2 văn phòng và nhà máy hiện đại đạt chứng nhận TGA-GMP tại Khu Công Nghệ Cao Thành phố Hồ Chí Minh. Tại đây, Sanofi cũng đặt Trung tâm nghiên cứu & phát triển sản phẩm duy nhất của khu vực Đông Nam Á.
Niềm đam mê thực hiện những điều đúng đắn cho bệnh nhân của chúng tôi chưa bao giờ dừng lại.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2013
Mission
- Cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review SANOFI VIETNAM
Môi trường làm việc tuyệt vời.Có sự tôn trọng lẫn nhau trong công việc.
Quyền lợi thật tuyệt vời với thời gian nghỉ ngơi thoải mái. Khối lượng công việc là vấn đề thường trực mà ban quản lý thừa nhận.
Công ty có trách nhiệm rất tốt, lắng nghe bạn, lương tốt, đào tạo nội bộ 2x8 hoặc 3x8.